Chosiso Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Vet dere om noen sanger med litt dyb bass i.. ikke noe rock.. Endret 6. mai 2004 av chosebakken Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Metallica - Devils Dance Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tror det er den andre typen bass trådstarter tenker på, men strålende forslag forsåvidt Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Trommer og bassgitar gir tøffere basslyd enn syntetisk, mye mer kontant. Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 KoRn-When Will This End (album: Take a Look in the Mirror) herlig trøkk i denne ellers: Benny Benassi-Satisfaction Freeloader-driftwood Barcode Brothers-Wake up Slapshock - Get Away Novaspace-Twisted Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 tupac - violent har sjuk bass. Kjempedyp, hele bilen står bare og vibrerer. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 666 - supadupafly dj mangoo - eurodancer Dj Dream - Hoppesangen btw: sjekk ut hjemmesia mi! der har jeg MASSE!! sanger! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Angy Dee - Something Wonderful(Live) Svensom & Gielen - The Beauty Of Sielence H.A.Z.I.Z.A - H.A.Z.I.Z.A Dj Jean - Love Come Home ogBalla Nation Prodigy - Breathe, Firestarter, Fuel My Fire, Poison og Voodoo People Og det heter faktisk ikke "Dunke"-musikk! , Det kan hete Feks. Dance, Hard-dance, hard-trance, trance, Hardstyle og Club alt etter stilen. Irriterer meg på folk som bare kaller det "Dunke"-musikk eller Techno.Kraftwerk er techno. IKKE DINA!!! Endret 14. april 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Irriterer meg på folk som bare kaller det "Dunke"-musikk eller Techno.Kraftwerk er techno. IKKE DINA!!! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) De fleste sangene jeg og en kompis lager har en del bass.... vil ellers anbefale det siste albummet til vanilla ice (ikke dance/trance/techno, men trøkker uansett). ...ellers så trykker jo forsåvidt mesteparten av slik musikk. Prodigy - Diesel power, mindfields Ljudia cd'n cichane - saltwater ... kommer sikkert på mer siden Endret 14. april 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Dj Tatana - Hymn to the streetparade '99 Ymse fra Yello Dj QuickSilver - Free Leftfield - Leftism(album) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Metallica - Master Of Puppets er moro kjørelyd Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Metallica - Master Of Puppets er moro kjørelyd 1: når ble den sangen dunkdunk musikk? 2: albummet er gammelt og er langt i fra mastret med tanke på bass. Er vel en av de dårligste av metallica m.t.p trøkk? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) 1: Sa ikkje at den var hardcore dunkdunk 2: Eg tenkte på heile sangen, ikkje bass Dersom du skal ha lyd og ikkje musikk kan du finne eit jalla trance band og sette bassen på fullt. Eg foretrekker å høyre på god musikk og ikkje for at bilen skal riste.. Men for all del, smak og behag. Syns den "råner-som-ligger-langt-bakpå-med-dunkemusikk-i-Golf-kjørende-i-gata" er blitt som 1337 er, dumt. No offence, men det er min personlige meining. Endret 14. april 2004 av zeph Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Metallica - Master Of Puppets er moro kjørelyd 1: når ble den sangen dunkdunk musikk? 2: albummet er gammelt og er langt i fra mastret med tanke på bass. Er vel en av de dårligste av metallica m.t.p trøkk? Jeg har den på dvd, og skal love deg det trøkker bra i stua. Har akkurat nå ikke anlegg i bilen, pga salg, men det blir det også. Alt i alt en sjefs-sang. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 dvd'en er vel remastret, så det blir noe annet hører STOR forskjell på AC/DC stiff upper lip albummet og live DVD'n for å si det mildt! Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Run DMC vs Jason Evans - It's like that Prøvde anlegget etter å ha fått i kondensator med den sangen idag, herlig! Endret 15. april 2004 av Audiophil Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Children of bodom - Warheart In Flames - Only For The Weak Children of bodom- Silent night, bodom, night Ellers må du høre på "dobbelpedal musikk" ..... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Primus har ganske mye bra bass-musikk... spesielt, My Name Is Mud og Laquer Head Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Benny Benassi er gode bass.. time og I'm sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå