Gå til innhold

TES: Last ned Arena gratis!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arena var rett og slett et fælt spill ift. oppfølgeren Daggerfall som kom et par år etter. Alt for åpent, man virrer bare rundt uten mål og mening og dreper ting innimellom syntes jeg.

Men det var vel det første i sitt slag, sjangeren har jo blitt perfeksjonert over tid.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det er jammen meg vanskelig å få tak i spill av og til. Da jeg skulle ha Gothic 2 måtte jeg rett og slett gi opp og endte med å skaffe warez. Men det var så bra at jeg prøver ennå å skaffe originalen, og eneren så klart.

Er det så vanskelig da?

Jeg har sett det en del steder, de har det til og med på den lokale bokhandelen!

Og jeg bor på et sted med 5000 innbyggere, og hvor folk flest er bønder o.l.

Lenke til kommentar
Hva synes dere i Gamer om å få det som warez?

Siden det ikke går an å få tak i det på andre måter...

Vi er motstandere av warez og tillater ikke at det forekommer på forumet. Men denne Arena-utgivelsen er ikke warez. Når det gjelder Daggerfall er det litt irriterende da spillet ikke lenger er i produksjon, og dermed er det umulig for folk å kjøpe seg spillet med mindre de går veien om en auksjon. Derfor forstår jeg godt folk som skaffer seg Daggerfall på illegale måter, når det ikke er tilgjengelig på markedet. Men vi kan ikke direkte støtte det her i Gamer.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...