Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er det dags for compoens første runde.

 

Først en liten gjennomgang av hvordan det hele kommer til å foregå:

Idag kommer et clue - oppgaven avsløres ikke før ved start. Dere får nå vite hva slags type oppgave det er snakk om, og når oppstart er.

 

Det er løpende påmelding hele uken.

 

Ved oppstart gis det full info om oppdraget, og varighet.

 

Etter at tidsfristen har utløpt har alle en time på seg på å poste bidraget sitt.

 

Et dommerpanel bestående av megselv og to av deltakerene (tilfeldig utvalgt) skal så gå gjennom bidragene og hver premiere de tre beste med henholdsvis 1, 2 og 4 poeng.

 

Det blir ved dette kåret en vinner av compoen, samt mulighet for å følge med på hvem som leder sammenlagt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Clue: design ut fra et bilde.

 

Oppstart: fredag 2/4 21:00

 

Grunnet litt problemer med både server og tid (har en 20" LCD jeg må teste ikveld :D ) vil det denne gangen bli påmelding på PM. Til neste gang lover jeg å ha en side oppe som tar for seg dette sant oversikt og historikk på compoer ;) (ja takk til PHP hjelp)

Endret av enden
Lenke til kommentar

Om oppgaven er koding i tillegg så kommer det i cluet. Denne gangen er det bare fisk

 

Aldri fått så mange PMer før... *åpne Outlook Express*

 

edit etter at jeg så enzo sitt innlegg: Det blir både koding og design litt om hverandre. Ikke alle er gode på alt, og jeg prøver å la alle få noe de kan bryne seg på :)

Endret av enden
Lenke til kommentar

enden: varighet av hver enkelt compo... hvilke tidsperspektiv snakker vi om her? 1 dag? 2 dager? 4 dager? 1 uke?

 

 

 

edit: ehm.. ja.. helg ja.. ;)

 

 

edit2: men nå snakker vi jo om påskeferien da... kanskje man burde la første compo få litt ekstra tid? for er jo kanskje en del som skal bort eller lign.. ?

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

ja takk alle deler, men i hovedsak er det helg som teller. En enkel PS oppgave bør kunne gjøres på en dag (eller hurtigoppgaver :) ). Koding, kanskje tilogmed med litt dynamikk bør gi litt lenger frist

 

Når oppgaven kommer er det alltids lov til å klage på for korte frister

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...