DesertGlow Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=203 Alle spørsmål om MP3-spillere skal framover plasseres i den kategorien. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Spørsmål som ikke har direkte med Lydkort og PC-høyttalere da? EDIT: Jeg svarer meg selv. Slike spørsmål går tydeligvis hit... Endret 26. mars 2004 av moskus Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hvor lang tid tar det før Lyd og Bilde kategorien blir sånn at man kan gå inn i den utenom de snarveien over? Via den vanlige måten man går inn i forumet på. Bare lurer. Ellers bra tiltak. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det samme lurer jeg også på! Vært kjekt om noen kunne flytte alle de nyeste mp3-relaterte innlegg fra denna kategorien og over i den nye Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hva med å få denne inn på forumsiden, ingen som svarer på topics Lenke til kommentar
Star Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Får jo ikke svar nei... irriterende Lenke til kommentar
kns Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hva med å få denne inn på forumsiden, ingen som svarer på topics samme problemet her.. Lenke til kommentar
kns Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) hum? Det han mener, er at han vil ha forumkategorien for MP3-spillere inn blant hovedkategoriene på forumets hovedside. Nå er det jo slik at man må søke seg fram til denne forumkategorien, og i likhet med de andre som har skrevet innlegg her i denne tråden, opplever også jeg å få lite svar på innlegg i mp3spiller-kategorien fordi den er litt "vanskelig" å finne fram til.. edit: sorry..dobbelpost.. Endret 1. juli 2004 av kns Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=203 Alle spørsmål om MP3-spillere skal framover plasseres i den kategorien. I hvilket forum finner man dette? Jeg må alltid gå igjennom denne linken for å komme dit, fordi jeg ikke finner Lyd-forumet.. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Mulig å legge det opp på forumsiden? kanskje, ELLER? Lenke til kommentar
ASW Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Den ligger jo på lyd og Billde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå