Orjanp Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Topic sier det meste igrunn, men kan jo spørre igjen. Hvilket antivirusprogram er best av de som er gratis? Programmene må støtte NT4 og gjerne windows 98. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 AVG Anti-Virus Last ned her Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ER liksom AVG bedre enn Norton IS med AV? Mvh smint Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ER liksom AVG bedre enn Norton IS med AV?Mvh smint Er det gratis? kan du eventuelt gi en link. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 AVG 6.0 + Kerio firewall (gratis+gratis) er mye bedre enn Norton IS med AV . Norton er et ressurs slukende svine program ,og har blitt værre og værre med årene . Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er det bare jeg som har en utrolig 1337 datamaskin da eller ? Mvh smin Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Brukt symantec selv i flere år jeg . Det som irriterte meg mest var ressursbruken . Ellers så er det jo seff veldig bra da . Dog vil jeg anbefale de som bruker symantec med alt dillet de installerer å prøve AVG , tror de fleste vil bli positivt overrasket . Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 www.avast.com har akkurat begynt å bruke denne. Og jeg digger den allerede, oppdatering hverdag, lite ressursbruk, merker den ikke i bakgrunnen.... Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hva er tilstanden pr dags dato, da? Hvilket gratis AV-program anbefaler dere? (Denne tråden er over 1 år gammel, mye rart kan skje på den tiden... ) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har prøvd en del antivirusprogrammer, av de som er gratis foretrekker jeg Avast. Selv bruker jeg NOD32, synes dette er best og absolutt verdt de få kronene det koster (Litt over 300 pr. år) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Bruker Computer Associates eTrust EZ antivirus 2005 v7.0 Man får som windows bruker 1 år gratis før man må kjøpe abo , renewe subscription. Dette var/er en sammenslått promotion sammen med microsoft om "secure your pc" greia. Man må bruke denne linken for å finne "one year free" versjonen . http://www.my-etrust.com/microsoft Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 hvilke er best av agv og avast da? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 NOD32, 30 dager. Men bare å slette, og så laste ned en ny en.... Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Noen som har erfaringer med ClamWin? Shonah Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 bitdefender er og en god gratis kandidat, men nå bruker jeg avast ettersom det er vel et av de få som funker på windows xp 64bits versjonen? uansett et bra program. eneste som er kjipt er det utrolige harry designet. men det merker man jo sjelden noe til ettersom det bare ligger der i bakgrunnen og scanner å oppdaterer seg selv. norton ville jeg ikke installer om jeg så fikk betalt.. (ja har brukt det før) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er dette bare deres egne erfaringer og anbefalinger eller kan dere/noen rette meg i en rettning av en test av de fleste gratis AV programmene. Jeg vil gjerne ha en test som tester de fleste av gratis AV programmene(Avast, NOD32, AVG) mot de store (Norman, Norton, McAfee, F-Secure) Egentlig er det viktig å ha et godt antivirus. Og hvis de som koster "litt" penger kommer bevist bedre ut av en slik test mot gratisvariantene kan det kanskje være like greit å kjøpe en lisens. Men hvis de gratis alternativene kan bevist klare å konkurrere med de store AV programmenes funksjonalitet, teknologi, Hvor god ATD(Ability To Detect) virus/orm/trojanere er (Ikke alle AV klarer å finne alt, noen klarer mer mens noen klarer mindre), hvem som er tidligst på å utgi nye virusdefinisjoner(Ofte kan en time eller 2 bety mye hvis viruset er ille nok, for noen kan det gå dager mellom de forskjellige AV programmene). Så derfor spør jeg: Noen som vet om det finnes noen test som tester de dyre store mot de gratise små? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 De bør være ICSA Certified . http://www.icsalabs.com/ Husk at CA eTrust antivirus 2005 er gratis i ett år hvis man følger min tidligere link . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå