pebbe Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ja, toastjernet kan være den fattige students beste venn fra nuddelhelvetet mener nå jeg. Nå lurer jeg på om noen her har ett par über-gode oppskrifter på toast. En av mine favoritter: Ost & skinke såklart! Tomat (nei ikke ketchup, ekte tomat) Wok-krydder Brødtype: Kneip Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 forsøk med loff som brødtype så får du litt variasjon, samt med krydder på begge sidene av skivene Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 grillkrydder, skinke og ost synes jeg er godt, det har jeg spist myyye av. ikke fordi jeg bor borte men bare fordi jeg liker det veldig godt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 1 egg 1masse sukker 1ts. kanel 1pitteliten dæsj melk 1. Visp ihop til eggedosiskonsistens og dypp skivene (type grov) i eggesukkerkanelmedmelksomervispaihoptingen 2. Hiv i jernet Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 fra bunnen og opp: 1) skive smør kjøttpålegg hvitost (for de som ikke forstår det, gulost) hamburgerdressing (fåes kjøpt i nesten alle matbutikker) skive grillkrydder (eller lignende) en skive ost 2) skive smør kjøttpålegg ketchup grillkrydder ost skive ost 3) skive smør litt most banan bringebærsyltetøy skive jeg syns alle de tre er gode, spesielt den nederste Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvitost / nøkkelost / ridderost (etc.) og fint brød er basis. * Kurry, agurk og skinke * Hvitløk (fersk), salami ('spesialsalami', med kjøtt) * Tomat og kjøttpudding Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 1 egg1masse sukker 1ts. kanel 1pitteliten dæsj melk 1. Visp ihop til eggedosiskonsistens og dypp skivene (type grov) i eggesukkerkanelmedmelksomervispaihoptingen 2. Hiv i jernet Skal prøves! 3)skive smør litt most banan bringebærsyltetøy skive Skal dette i ett toast-jern? Jeje, får vel prøves Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 skive sterk sennep ost grillkrydder skinke sterk sennep skive Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 skivesterk sennep ost grillkrydder skinke sterk sennep skive denne var litt feil... skal være: tenner skive sterk sennep ost grillkrydder skinke sterk sennep skive tenner og til de som ikke vet det, så skal ikke tenna i jernet, men legges til etterpå...... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 1 egg1masse sukker 1ts. kanel 1pitteliten dæsj melk 1. Visp ihop til eggedosiskonsistens og dypp skivene (type grov) i eggesukkerkanelmedmelksomervispaihoptingen 2. Hiv i jernet Skal prøves! 3)skive smør litt most banan bringebærsyltetøy skive Skal dette i ett toast-jern? Jeje, får vel prøves Er ikkje sikker på om den er 100% rett.. Har den nedskreven ein plass.. Men prøv.. Kanhende den der er rett og.. Berre ikkje ha for masse melk i 1ss elns. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 smør to loff skiver og ta på sukker, legg skivene med sukkeret ut mot jernet og ta på ost,skinke og oregano i midten Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Loff Skinke Carry Ost Vames til osten er smeltet og tyter ut, yummy. (ikke moden yummy, men uttrykket yummy.) Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ikke akurat toast, men nærmerer idyll på hybelen kommer du ikke http://www.fundingsrud.net/oppskrifter/let...ubsandwich.html Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Den nye pizza-dressingen fra Idun (tror jeg) med tomat fungerer veldig bra på toast! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har ikke toast-jern, så jeg bruker et slitent vaffeljern. Toasten får også et flott dekorativt mønster. Kneipbrød er foretrukket, litt smør på hver skive for framheving av smak. - Bare ost. - Ost og mais. - Ost og skinke - skinke på boks er best imho. - Ost, skinke og taco sauce, salsa etc., type sterk. Alle ovenfor kan selvfølgelig kombineres med bra resultat. - Ost og guacemole dip. Det ser mindre delikat ut, men det smaker über. Anbefales. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Bare nødt til å være kneipbrød Dette er en for dwe med litt knapp tid: - KNEIPBRØD - Litt mer enn bare LITT Hvitost - Skinke (sånn pakke fra Gilde) - Tomat - Grillkrydder - Provence Krydder - Skinke - Enda MER hvitost - Grillkrydder - Provence krydder - KNEIPBRØD Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 3)skive smør litt most banan bringebærsyltetøy skive Skal dette i ett toast-jern? Jeje, får vel prøves ja det er vel det som er meningen... faktisk ganske godt og Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Enkelt og godt: Kjøp en boks pizzafyll Ta på pizzafyll og ost. Boksen holder et par-tre dager. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 skive smør skinke ost krydder chili-ketchup skive Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg pleier å ta to loffeskiver, ei skive skinke og to med gulost. Vips i jernet. Men jeg må innrømme at jeg ble sulten av å lese denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg