Bluebeans Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Da er botene kommet! Filene du trenger. Innstalasjon Det er ingen innstalasjons fil.. Ekstrakter derfor alle filene til cstrike. Kommandoer For å kjøre kommandoer kan du enten bruke console eller så trykker du H for en meny ingame. For og se kommandoene åpner du fila zbot_command.txt i wordpad. Waypoints Botscriptet har ikke samme system som Podbot har. Altså med masse waypointsfiler i podbot mappa. Første gang du spiller et map med boter må botene lære seg mapet. 1. Start mapet 2. Skriv bot_add 3. Da ville det komme en uutholdelig lagg! 4. Det kommer etterhvert en slags statusbar. 5. Når den er ferdig så startes serveren på nytt 6. Da kan botene mapet. Da er det bare og adde så mange du vil Dedikert server Veit ikke om det funker der Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 digg da men jeg har ADSL, så online blir uansett å foretrekke til vanlig Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 digg da men jeg har ADSL, så online blir uansett å foretrekke til vanlig Bra trening med boter Og digg på lan vis man ikke er så mange. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 tja, nå var de bottene litt sånn dumme da...(ok hva kan man forvente av bot'er da;)) blir litt feil å trene med bot'er når de bare gjør samme tingen hver gang (sånn ca...) jeg er elendig på å treffe folk, men på enkelte maps har jeg utvikla spillestil som passer bra til mappet, slik at jeg får kills sånnt mener ikke jeg det nytter å trene med bot'er...men kanskje jeg endelig kan bli god å treffe oxo nå da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Det er gøy å spille med botter av og til da .. Endret 31. januar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvis du er ny i CS er boter en grei måte å øve opp litt skills på. Sånn at det faktisk er gøy de første gangene du spiller online, eller på lan. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Går det an å bruke disse botene i cs 1,5 og? Er så j**la lei av Pod-bot som bare guller hs og gjør det samme hver gang. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Boter er moro dersom man spiller alene mot ca. 20 bots med knifemode og selv kjøper deagle og hagle Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Går det an å bruke disse botene i cs 1,5 og? Er så j**la lei av Pod-bot som bare guller hs og gjør det samme hver gang. Er vel bare og teste det Har ikke prøvd selv. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Botene var jo ganske tøffe da! Bedre en pod bot vertfall Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Dedikert server update Det funker fint Bare legg filene @ Steamappps/Dedicated Server/Cstrike Også bruker man rcon. Eneste er at map ananlyseringen går treigere. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 altså det funker ikke hos meg-- det er steam det er snakk om ikke sant ?? steam = |.6 Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Ok... kjøpte Half-Life i dag, har ALDRI spilt cs (ja, det går an...) Lastet ned Steam+cs 1.6 Lyst å trene med boter før jeg hiver meg på nettet for mitt første game. Men har ingen mappe som heter cstrike noe sted..? Cs ligger forøvrig i Steam-mappa et sted. Hvor skal jeg legge disse filene? *Fersking trenger alt med teskje* EDIT: fant den Hehe... Endret 6. februar 2004 av bdd Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 er det bare jeg som har problemer med at modellen til botene blir stående i sånn svømme modus etter at de dør? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 er det bare jeg som har problemer med at modellen til botene blir stående i sånn svømme modus etter at de dør? ja... Har aldri hatt den slags problemer.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hmm åssen avinstallerer jeg dem da? btw, det auto fill 8vs7 scriptet ville heller ikke kjøre... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Bare og fjerne alle filene det Veit at det 7x8 scriptet ikke funker.. Lenke til kommentar
traizer Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 jeg synes botene funka greit. bortsett fra den utholdelige laggen første gangen. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå