Cucum(r) Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Tenkte vi kunne lage en liste over noen fæle sider. For eksempel denne og denne Den førstnevnte hadde jo vært fint å tatt med på UFC. Om du leter etter sider med pent design, bør du ta en titt på tråden "Websider med GOD design postes her!". Endret 10. april 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Blir vel omtrent samme innholdet i denne tråden som i http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=184428 vel? 99% av dei samme sidene kommer dessuten til å bli ramsa opp, så eg trur vi dreper denne tråden før den kommer for godt i gang? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 heh, jaok--- overså den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Tenkte jeg kunne lage en liste over noen fæle sider : For eksempel denne og denne Den førstnevnte hadde jo vært fint å tatt med på UFC Det var noen prisvinnende forslag du hadde kommet med! Er det mulig?! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 TING EG LIKAR:damar med svære Daiar hehe (når damen ser Dette blir hon sur lol......) FEST DRIKKE (helst SPRIT lol hehe) BEIBZ å Snakke på mIRCEN (eg e på #BERGEN #FANA å #NORGE lol eg kallar meg HABBEN) Trodde slike krem-idioter bare var myte. Ikke for å henge ut en idiot.. eller jo. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 *peke på denne arne å le* Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 likte header-bildet på "Arne's Drit Digge HomePage" jeg... at det ikke er et eneste ord uten gramatikkfeil eller stavefeil, er jo en helt annen sak. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Det har ikke vært få ganger at jeg og et par kompiser har falt sammen mens vi har sett på alle bildene og skriveleifene på arne-nett.tk favaritt bande mitt e RAGE AGENST THE MASCHINE men eg tror eg ska få meg nytt favaritt ban for RAGE!!!! e litt ut no........... stort sett hørar eg på TRANSE for de e fett å favaritt DJén min e JOHAN GEILEN!! Sier bare: Off.. Noen som har noe som topper denne siden?` Endret 12. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
aog Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hva kan jeg si? ROFL skulle vel dekke de to sidene... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg ble faktisk kvalm... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Denne overgår vel det meste og har vært oppe flere ganger før. At det er en seriøs nettbutikk som reklamerer landet rundt gjør det enda verre. EDIT: *få vondt i hodet* Endret 12. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Tragisk, rett og slett. Det er ein skam for websideverdenen Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Ja de var flotte. Klassikere begge to. Endret 12. januar 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 åpna arngren sia i Opera, og trode det var no inni #"%"#¤ ikke-opera vennlig side.. Åpna den i IE... LIKE ILLE!!!! OMFG!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) HalTan og nvoetfiv sitt ambisiøse prosjekt: Aksjonen Mot Batterivann! "Klassefest" på forumet, sjekk tegneseriene! Anders side! Kims-home.tk, HalTan-style Kims-alternative home EDIT: Grinunge... Endret 12. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Hmm.. eksisterer arngren enda.. visste jeg ikke Lenke til kommentar
aog Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Denne overgår vel det meste og har vært oppe flere ganger før. At det er en seriøs nettbutikk som reklamerer landet rundt gjør det enda verre. EDIT: *få vondt i hodet* Mener du SERIØST at dette er en seriøs bedrift? for meg ser det ut som lett tjente penger.. (lure bedriften til å kjøpe reklame plass og bare stasje det inn i mellom alle de andre...) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 et par av disse sidene var jo bare kaos... Jeg orket ikke engang å se i koden, for den var vel enda verre! Lenke til kommentar
KimS Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Kims-home.tk, HalTan-style Kims-home.tk HalTan, ikke vis den siden som min da..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg