Gå til innhold

Pris på PS2


jaha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-08 17:19, jaha skrev:

Hallo!

Kommer prisen på PS2 til å synke mer tror dere?

Jeg vurderer å kjøpe, men jeg syns den er litt for dyr enda.


 

Prisen kommer nok ikke til å synke enda mer. Den er dog rimelig billig nå. 2495 på Elkjøp (eller noe rundt der) er et skikkelig godt tilbud. PS2 + Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty til 3000 kroner er ikke dårlig. Glem heller ikke at per i dag og i en god stund fremover vil PS2 eierne ha de beste spillene på konsollmarkedet.

Lenke til kommentar

Prøv Elkjøp, de er som regel ganske bra på pris.

 

Jeg blir overrasket hvis de senker prisen enda mer, med tanke på avgiftene Sony betaler for dvd-avspilling på konsollen. Men, hvis de vil fortsette å selge konsollen er det kanskje lurt, med tanke på den lave prisen Gamecube lanseres for. Den vil jo også gå ned i pris med tiden.

 

Gleder meg til å få fatt i en ny konsoll, PC-spill har sluttet å være spennende. Det eneste spillet jeg virkelig ser fram til er Morrowind, editor'en har uant potensiale. Var en av de som ble hektet på Daggerfall og tanken på å skape ekstra materiale er nesten for mye.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-12 18:19, Loc Rock skrev:

Nå som min Sega Master System 2 har tatt kvelden, må jeg vel gå til innkjøp av en ny konsoll. Valget har falt på PS2, og derfor lurer jeg på hvor du får kjøpt en PS2 + MGS2 til 3000kr?

Er nemlig en ihugga MG fan! :smile:


 

Hvem liker ikke Metal Gear Solid? Prøv http://www.yatack.no, de har den pakken til 2990,-

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...