Benbjo Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Blir stanging i 90 min. Garantert. Gitt vår grusomme form i PL tipper jeg U. Med seier har vi fremdeles en liten teoretisk mulighet på topp 4. Det presset fikser neppe dette laget Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Blir stanging i 90 min. Garantert. Gitt vår grusomme form i PL tipper jeg U. Med seier har vi fremdeles en liten teoretisk mulighet på topp 4. Det presset fikser neppe dette laget Med formen Spurs og Everton er i så er den muligheten høyst reell. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Mhiki og Lichts på samme side... vedder på at målet vi får er fra den siden. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) reagerte på den selv. Og generelt har vel micky og øzil på banen samtidig fungert middels. kan fort bli lite press. Selv om jeg synes øzil har kommet seg på den biten. edit: starter med ei i stanga gitt! får håpe ikke stang ut beskriver kampen Endret 5. mai 2019 av barezell Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Ganske utrolig at Arsenal leder! Lenke til kommentar
Kose Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Ganske utrolig at Arsenal leder! Synes vi dominerer ganske greit. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Helt utrolig at vi ikke leder med 4-5 mål. Alle som sier noe annet mangler hjerne. Ryan står sitt livs kamp Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Hvis vi klarer å finne en måte å tape denne på nå... Vi dominerer totalt! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2019 Hvis håpet om topp fire skal leve må det scores flere i andre omgang. Da holder det at en av Tottenham eller Chelsea ikke vinner neste uke, men vi trenger i så fall 3 mål til for å være likt med Chelsea. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) 1-1! straffa så meget billig ut da. Endret 5. mai 2019 av Golf'ern Lenke til kommentar
Kose Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Nå blir det spennende! Ryker topp 4 nå? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Wooow den var billig.. faen da. Vi burde ha punktert dette for leeeenge siden Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Noe jeg ikke har fått med meg her? Akkurat som Arsenal sin straffe så syns jeg Brighton sin straffe også ser billig ut. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Billig eller ikke. Totalt unødvendig av Xhaka og totalt hjernedødt å gjøre i boksen.. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Det er jo såvidt kontakt? Eller tråkker Xhaka på han i forkant? Fatter ikke at det der er straffe Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Mye klarere enn Monreal sin. Fortjent utligning også. Brighton beste laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå