MartinF Skrevet 21. april 2019 Forfatter Del Skrevet 21. april 2019 Deeet var en grusom startellever for Arsenal bakover på banen. Elneny? Blir støttepasnigner galore da. Artig Mavropanos får sjansen, men Mustaif burde vært benket for Sokratis. Jenkinson er "meh". Må ha tre poeng idag for å ta den matchballen Spurs og United har gitt oss. Vi er gode hjemme, så jeg håper på en solid seier, 3-0? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Deeet var en grusom startellever for Arsenal bakover på banen. Elneny? Blir støttepasnigner galore da. Artig Mavropanos får sjansen, men Mustaif burde vært benket for Sokratis. Jenkinson er "meh". Må ha tre poeng idag for å ta den matchballen Spurs og United har gitt oss. Vi er gode hjemme, så jeg håper på en solid seier, 3-0? Helt håpløst å ikke satse når vi har denne muligheten. Skjønner vi må rotere, men dette var grusomt. Sokratis soner vel karantene i denne? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2019 Forfatter Del Skrevet 21. april 2019 Enig. Stemmer vel det ja, my bad! Dette er den siste, sant? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Enig. Stemmer vel det ja, my bad! Dette er den siste, sant? Mener dette er siste ja. Han var ute sist, og hadde vel 2 kamper grunnet 10 gule mener jeg å huske de sa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Must win vell? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Must win. Ligaens 3 beste bortelag og vi starter med den gjengen? Blir neppe skapt noe særlig med Elneny og Gwen på midtbanen. 1-1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Ganske grusom lineup ja. Men trioen på topp burde jo klare skape noe. Jenks har jo ikke vært så gæli det han har fått spille denne sesongen, men har jo generelt vært mot svakere motstand. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2019 Forfatter Del Skrevet 21. april 2019 (endret) Og der kom gollen ja. Meh. Jenko opphever offsiden. GG. Endret 21. april 2019 av MartinF Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Selvfølgelig når vi har mustafi og Elneny, Pls ikke bruk dem! Selg dem! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 5 forsvarsspiller + elnenny og guendozi er jo oppskriften på tap. Ozil får sikkert skylda da når han ikke fikser angrepet alene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2019 Forfatter Del Skrevet 21. april 2019 Ligaens 3 beste bortelag og vi starter med den gjengen? At det var? Palace har ett poeng mer enn oss borte, med en kamp mer spilt... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Forventet mot et såpass godt lag som CP. Kan ikke stille B-laget da Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Palace lå på 7. plass på bortetabellen før dagens kamp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2019 Forfatter Del Skrevet 21. april 2019 Elneny as... Har han noen gang spilt en pasning fremover? Grusom spiller i sånne kampbilder som det her. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 At det var? Palace har ett poeng mer enn oss borte, med en kamp mer spilt... Trur de var 3. beste bortelaget i ligaen etter jul. Om jeg husker mine benbjo facts riktig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Ikke spesielt imponerende benk i dag heller. Kunne jo brukt Niles på CM er ikke det den favoriserte posisjonen hans? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Trur de var 3. beste bortelaget i ligaen etter jul. Om jeg husker mine benbjo facts riktig. Det stemmer! Enten i år eller serierunde 18. Husker ikke, men ikke så veldig viktig. Formen deres tilsier at de skal vinne, desverre. Prøvde å være optimist med 1-1, men ser så langt ut til å feile :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå