Fragletrollet Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei Har lever mine Koss Portapro til rep. Da jeg fikk dem tilbake så var den ene telefonen løs fra bøylen som går over hodet. Nå begynner dette problemet å irritere meg, og jeg vil sende dem inn igjen. Lyden har også f|_|cket seg opp igjen, tlefonene dirrer av bass og lyden blir utrolig skurrete. Kan jeg gå til en butikk og spørre om å få byttet mine koss mot ett nytt par? eller må disse sendes inn på nytt? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ring til butikken og spør... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Gå til ein butikk og be om nye. Det er livstidsgaranti på slike headset og om de ikkje klarer å reparere de så har du krav på nye. Dersom butikken hevder at det er den som reparerte headsetet som er ansvarlig så kontakter du dei og ber om nye. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 jeg kjøpte kossene i england. Kan jeg fremdeles gå til enhver butikk som selger koss? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg kjøpte kossene i england. Kan jeg fremdeles gå til enhver butikk som selger koss? Ja, du trenger ikkje kvittering engang. Alle butikker som selger slike headset er pålagt å erstatte ødelagte. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg kjøpte kossene i england. Kan jeg fremdeles gå til enhver butikk som selger koss? Ja, du trenger ikkje kvittering engang. Alle butikker som selger slike headset er pålagt å erstatte ødelagte. Rettelse: Alle butikken er pålagt å skaffe feilfrie HT. De fleste sender de inn til Koss Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Så rått ... Slike skulle vært påbudt Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Beklager at jeg bumper en så gammel tråd, men i dag var jeg på Spaceworld CC Vest og skulle levere mine Porta Pro for reprasjon. Selgeren sa da at jeg trengte kvitering, noe jeg ikke har. Hvem har rett, zeph eller selgeren? Endret 22. april 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 prøv en annen butikk.. jeg vet at datakjeden i bergen ikke krevde kvittering når en kompis av meg var inne med sine. De KAN kreve kvittering, og mange vil nok gjøre det, men ikke nødvendigvis alle... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 prøv en annen butikk.. jeg vet at datakjeden i bergen ikke krevde kvittering når en kompis av meg var inne med sine.De KAN kreve kvittering, og mange vil nok gjøre det, men ikke nødvendigvis alle... Ok, takker for kjapt svar. Å dra til datakjeden i Bergen blir litt drøyt for et par hodetelefoner, men skal prøve å komme innom deres lokale i Oslo. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 var selvsagt bare et eksempel.. prøv de butikkene som selger det.. du får sikkert napp en eller annen gang.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Men MÅ en betale for å få de fikset? Jeg var på platon og skulle få fikset mine, men da måtte jeg betale 60kr. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 jeg kjøpte kossene i england. Kan jeg fremdeles gå til enhver butikk som selger koss? Ja, du trenger ikkje kvittering engang. Alle butikker som selger slike headset er pålagt å erstatte ødelagte. Tja... Jeg prøvde meg på Free Record Shop jeg, fy flate til dårlig service Først sendte jeg de mail, riktig nok skulle jeg ha nye puter da. Denne mailen var til hovedkontoret og de svarte med at ja da vi får de inn i løpet av uken bare og stikke innom en av butikkene i oslo. ALLE skal få de. Jeg glad og fornøyd 6 dager senere håpet at jeg skulle få meg nye. Første butikken: HÆ, HVA? Puter til de? Det har jeg ikke hørt noe om. Jeg fortalte om mailen og svaret jeg fikk, og han ringte litt rundt og fant ut at dette var noe vær enkelt butikk måtte bestille, men den litt lengre oppi gata skulle ha. De hadde bestilt mente han. Andre butikken: HÆ, HVA? Nei dette hadde de ikke hørt noe om, men jeg kunne få sendt de inn hvis jeg hadde kvitering. Men jeg hadde jo fått beskjed om at jeg kunne få det i de buitkkene og var t.o.m villig til å betale en slant. Men som sagt de kunne sende det inn, men da måtte de ha kvittering. Jeg sa jeg hadde kjøpt på Color Line og hadde ikke med kvittering, da sa damen nei da kan ikke vi gjøre en dritt og kastet meg ut Pluss at hun sa at hun visste ikke om Color Line hadde livstid garanti på de, jeg bare HÆ? Så da gikk jeg ut uten nye puter, men heldigvis skulle jeg ut å fly med Egypt Air og der fikk man gratis høre telefoner med puter som passet PERFEKT til porta pro så da rappet jeg på vei til Egypt og hjem igjen så nå har jeg puter + et ekstra sett Men jeg har også litt lydproblemer, så hvis noen kan komme med en konkret butikk som tar de i mot uten kvittering så si i fra Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Bruker platon kjeden til dette. De krever bare penger for frakten, noe som egentlig er fair. De har gjerne byttesett som du får av de på stedet. Leverte inn 2stk headsett igår. 1stk portapro, fikk sportapro igjen på stedet(samme type elementer, men annerledes design). Leverte inn et headset med mikrofon som jeg hadde kjøpt fra microplex. Dette funket helt greit, de tok imot det og skulle sende det inn. Trengte absolutt ingen kvittering... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Oslo er da en såpass stor by at det skulle jeg tro. De har flere av de i Bergen. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Da jeg kjøpte noen Koss øreplugger på Spaceworld i Bergen, fikk jeg beskjed av selgeren at livstidsgarantien gjaldt uten kvittering, og uansett om det så bare val ledningsstumper igjen av pluggene. Nytt sett skulle jeg få uanskvett. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Da fant jeg platon i oslo Platon Norge AS Parkveien 33 0258 OSLO Tlf: 24111650 Ellers så ser det ut som jeg skal teste Spaceworld også gitt. Synes det er rart at det skal være så ekstremt vanskelig å få fikset noe som har lifetime garanty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå