allak Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) Hei, Har kjøpt meg en Huawei Matepro hos Power. Pga forskjellige ting, som at den går varm, shift tast som virker dårlig etc, har jeg bestemt for å benytte meg av åpen kjøp å lever den tilbake. Hvordan tilbakestiller jeg pc på best mulig måte? Er dette den beste metoden? Endret 19. november 2018 av allak Lenke til kommentar
accer Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Det beste er å bruke den nederste. Så du får formatert helle pc så du er sikkert på at ingenting henger igjen. Lenke til kommentar
allak Skrevet 20. november 2018 Forfatter Del Skrevet 20. november 2018 Det beste er å bruke den nederste. Så du får formatert helle pc så du er sikkert på at ingenting henger igjen. Supert, takk for svar:-) Da skal alt være borte, med mindre en virkelig går inn for å gjennomrette? 1 Lenke til kommentar
accer Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Supert, takk for svar:-) Da skal alt være borte, med mindre en virkelig går inn for å gjennomrett Det hva jo bra. Er nok ingen fare at dem skal greie å rote fram noe viktig. Du er nokså trygg nå at dette er igjorden. Lenke til kommentar
allak Skrevet 20. november 2018 Forfatter Del Skrevet 20. november 2018 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
allak Skrevet 21. november 2018 Forfatter Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Har kjørt gjenoppretting og får denne mld etter restart. Hva blir svaret her?? Endret 21. november 2018 av allak Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Tror ikke det betyr noe hva du velger. TPM brukes til f.eks å kryptere disken med BitLocker. Tipper du ikke bruker det. Tom's Hardware gir dette svaret: "Clearing the TPM (Trusted Platform Module) resets the TPM to an unowned state. It's something you would do if you were selling your laptop to another person, so the answer is no, you do not need to clear the TPM." Lenke til kommentar
allak Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 Takk for svar , jeg valgte yes, og det stemmer vel bra ettersom den skal leveres tilbake å få ny eier:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå