Ninjaelg Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Som overskriften sier så sliter jeg med notifikasjoner på min nye Mate 20 Pro. Vet ikke om det er Huawei problem eller Android Pie men.Jeg får opp notifikasjoner på neddragsmenyen, men ingen notifikasjoner på selve appene. Altså ingen på ikonene da. Selv om alt av varsler er skrudd på for alle apper.Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Kjip løsning, men har du prøvd en factory reset? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Apper og varsler - varselbehandling - tre prikker opp i høyere hjørne, velg etiketter Lenke til kommentar
Ninjaelg Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2018 Fant ut via litt googling at det var et kjent problem på en del Huawei telefoner. Måtte endre batteri innstillinger og masse piss. Fikk det sånn ca til å funke. Oppdaget også at Nova Launcher ikke fungerte helt med Pie oppdateringa så får ikke varsler der enda. Lenke til kommentar
minim Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Var litt sånn på Note9 også. Der var det en option å ha på notifikasjoner på ikonene, men det var langt i fra alltid det fungerte selv om den alltid sto på. Eldre Android på den da og Samsung bloat på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå