Lami Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Hvordan får man fjernet spenol (fra kuken)? Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Hvordan får man fjernet spenol (fra kuken)? Regner med at du har forsøkt å gni det bort uten hell. Kanskje såpe og vann? 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. april 2018 Forfatter Del Skrevet 9. april 2018 Hvordan får man fjernet spenol (fra kuken)?Regner med at du har forsøkt å gni det bort uten hell. Kanskje såpe og vann? Såpe kan jeg ikke bruke. Har prøvd vann men det bare renner av, akkurat som om det er olje i spenolen. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Hvordan får man fjernet spenol (fra kuken)?Regner med at du har forsøkt å gni det bort uten hell. Kanskje såpe og vann?Såpe kan jeg ikke bruke. Har prøvd vann men det bare renner av, akkurat som om det er olje i spenolen.Spenol inneholder: ## Mineraloljer ##, emulgatorer, fettsyrer, voks, fuktighetsbevarende middel, konserveringsmiddel og destillert vann. Spenol inneholder også de hormonforstyrrende stoffene propylparaben og methylparaben.[2][3] https://no.m.wikipedia.org/wiki/Spenol 1 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Hvorfor kan du ikke bruke såpe? Salmiakk tar vel fett, så det kan jo gå an å prøve om du er eventyrlysten. Og bruk inderlig matolje neste gang. Eller bestill litt bedre egnet vare på internett. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Salmiakk tar vel fett, så det kan jo gå an å prøve om du er eventyrlysten. 2 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Hva er egentlig problemet med å la det være på? Spenol er en god fuktighetskrem. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. april 2018 Forfatter Del Skrevet 9. april 2018 Greit får være på daa Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Spenol er laget av oljer. Såpe er laget for å fjerne oljer. Hvorfor kan du ikke bruke såpe? Allergisk? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. april 2018 Forfatter Del Skrevet 10. april 2018 Såpe på tissen? Er det lurt da? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Eh, ja? Er ikke det helt normal? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Såpe på tissen? Er det lurt da? Dypper du tissen bare i bekken du da? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. april 2018 Forfatter Del Skrevet 10. april 2018 Nei altså såpe har jo annen pH verdi som skaper ubalanse, og av tidligere erfaring herav bruk av spenol så får jeg en irritasjon elns ved bruk av såpe. Pleier å bare gå ut i bekken i bakhagen når det er sterk strøm og bare la den naturlig rense. Neida. Bruker bare varmtvann på selve hodet liksom. Utenpå tar jeg såpe men tenker på hodet og bak der. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg har brukt vanlig håndsåpe på penis så lenge jeg kan huske. Null problem. Dersom du er sensitiv, bruk intimsåpe. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Mulig du har veldig sensitiv hud, men penishodet blir møkkete og burde vaskes på lik linje med f.eks armhulene. Med en dusjsåpe med pH 5.5 burde du ikke ha noen problemer. Intimsåpe for kvinner har enda lavere pH og jeg ser ikke bort fra at det kan irritere litt. 1 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Her er en link til noen som har fått svar fra fagperson (?) på spørsmål om hvordan man vasker: https://www.ung.no/oss/pubertet/9353.html Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Kanskje forskjell på om du er omskjært eller ikke. Men om du har normalt med forhud så bør det ikke være noe problem, men mindre du har veldig sensitiv hud eller lignende. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Nei altså såpe har jo annen pH verdi som skaper ubalanse, og av tidligere erfaring herav bruk av spenol så får jeg en irritasjon elns ved bruk av såpe. Pleier å bare gå ut i bekken i bakhagen når det er sterk strøm og bare la den naturlig rense. Neida. Bruker bare varmtvann på selve hodet liksom. Utenpå tar jeg såpe men tenker på hodet og bak der. Vask kuken din. Å ikke gjøre det er uhygiensik. Dr. Greves sensitiv intimvask bør fungere fint uten å gjøre noe skade. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Det går vel vekk av seg selv? Spenolen. Det er da ikke nødvendig å vaske med såpe under forhuden, akkurat som det ikke er nødvendig å vaske seg med såpe i det hele tatt med mindre det er for å fjerne større "partikler". Det dreper ikke bakterier og virus... det er ofte større partikler på feks hender og det er jo gunstig for mikroorganismer. Anonymous poster hash: db4f5...0a6 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Tusen takk for svar. Dusjsåpe går ikke. Tissen blir fucket av såpe der. Bruker varmt vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå