AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Syns livet mitt er så tomt, og alltid har vært det. Det er fordi jeg ikke greier det sosiale, jeg er for urolig blant annet. Hva kan jeg gjøre, når jeg ikke får hjelp? Anonymous poster hash: 9ccad...b05 Lenke til kommentar
Khazaa Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Alder og kjønn spiller nok en rolle her for at vi skal kunne hjelpe deg med noe Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2018 Jeg er mann på 33. Men jeg er umoden. Anonymous poster hash: 9ccad...b05 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Livet har i utgangspunktet ikke noen mening, men noe av det mest produktive man kan gjøre for seg selv er å fylle livet med ting for å gi det mening. En av de letteste måten å hjelpe seg selv er å begynne å hjelpe andre. Hvis man har et lite snev av empati i seg så får man utrolig mye igjen for å hjelpe andre som har behov. Det er et ganske utbredt syn at nesten alt man gjør for andre er egoistisk, da man gjør det fordi man føler seg bedre av det. Finn en organisasjon (frivillig eller betalt) der du kan hjelpe andre som har det verre, og du skal se at du får det bedre. Mest sannsynlig møter du en del andre folk du kan få kontakt med. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Det er den enkelte som fyller livet med innhold, vi andre er ikke en form for Disney Park med funksjon å underholde andre.For mange år siden tok jeg et par valg som gjorde livet mitt bedre, jeg sluttet å gå 5 dager i uka for å vente på en patetisk helg som er over før man staver mandag, sluttet å kjede meg og finner alltid noe å fylle dagene med noe som gir meg noe. Løsningen på det siste løste jeg med å alltid ha noe som er moro eller skape noe, enten det har vært musikk, fotografering eller andre ting som jeg finner interessant.Prøve nye ting og gjøre noe selv er givende, uansett hva det er og man trenger ikke andre sin "godkjennelse".Det som har stoppet mange er at man er såpass idiot at man faktisk hører på andre si "det der klarer du ikke". Gi faen og gjør det du selv vil. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2018 Livet har i utgangspunktet ikke noen mening, men noe av det mest produktive man kan gjøre for seg selv er å fylle livet med ting for å gi det mening. En av de letteste måten å hjelpe seg selv er å begynne å hjelpe andre. Hvis man har et lite snev av empati i seg så får man utrolig mye igjen for å hjelpe andre som har behov. Det er et ganske utbredt syn at nesten alt man gjør for andre er egoistisk, da man gjør det fordi man føler seg bedre av det. Finn en organisasjon (frivillig eller betalt) der du kan hjelpe andre som har det verre, og du skal se at du får det bedre. Mest sannsynlig møter du en del andre folk du kan få kontakt med. Jeg vet ikke om noen organisasjoner. Bare Frivillighetssentralen, men jeg er et hatet menneske så jeg orker ikke eksponere meg for det. Anonymous poster hash: 9ccad...b05 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2018 Det er den enkelte som fyller livet med innhold, vi andre er ikke en form for Disney Park med funksjon å underholde andre. For mange år siden tok jeg et par valg som gjorde livet mitt bedre, jeg sluttet å gå 5 dager i uka for å vente på en patetisk helg som er over før man staver mandag, sluttet å kjede meg og finner alltid noe å fylle dagene med noe som gir meg noe. Løsningen på det siste løste jeg med å alltid ha noe som er moro eller skape noe, enten det har vært musikk, fotografering eller andre ting som jeg finner interessant. Prøve nye ting og gjøre noe selv er givende, uansett hva det er og man trenger ikke andre sin "godkjennelse". Det som har stoppet mange er at man er såpass idiot at man faktisk hører på andre si "det der klarer du ikke". Gi faen og gjør det du selv vil. Hvis en ting hadde vært morro / interessant så hadde jeg vel gjort det for lenge siden. Anonymous poster hash: 9ccad...b05 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Fortsatt ditt valg, det er ingen som kan gjøre det for deg.Nå velger du å sitte foran en EDB maskin eller en mobil og skrive her, du kan gjøre andre ting hvis du velger. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2018 Gjør andre ting, sitter ikke så mye med det. Men det gir ingen glede, og det er uansett solitære aktiviteter. Jeg fungerer ikke sosialt, men jeg får ingen hjelp. Anonymous poster hash: 9ccad...b05 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 (endret) Hva slags interesser har du trådstarter? Har du noen hobbyer du realiserer? Hva er det som gjør at du mener du ikle "fungerer sosialt", hva legger du i det begrepet? Endret 3. april 2018 av nacario Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Høres ut som en klisje, jeg vet, men gå innover i deg selv og jo mer ærlig du er med deg selv så vil du finne svaret der. I dypet av deg selv. Ikke søk utover etter mening, da blir du alltid skuffet. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Poenget mitt er at du sitter med alle svarene selv. Bare du våger å se innover. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Hva slags interesser har du trådstarter? Har du noen hobbyer du realiserer? Hva er det som gjør at du mener du ikle "fungerer sosialt", hva legger du i det begrepet? Har ingen interesser, jeg er deprimert. Da mister man interesse. Klarer ikke snakke med folk. Anonymous poster hash: 9ccad...b05 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Folk vil meg død. Jeg har det vondt. Anonymous poster hash: 9ccad...b05 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Hvorfor endte det opp slik? Jeg vet ikke. Har jeg forthent det? Vet ikke. Men alt startet før jeg begynte på skolen, for lenge siden. Og da er det omsorgssvikt, fra foreldre og skolevesen. Anonymous poster hash: 9ccad...b05 Lenke til kommentar
VegaPet Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Folk vil meg død. Jeg har det vondt. Anonymous poster hash: 9ccad...b05 Jaha? Og det er fordi? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Jeg vet ikke så mye om det, jeg bare merker det. Anonymous poster hash: 9ccad...b05 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Kanskje du har paranoide forstyrrelser? Lenke til kommentar
VegaPet Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Jeg vet ikke så mye om det, jeg bare merker det. Anonymous poster hash: 9ccad...b05 Da bør du søke profesjonell hjelp, ikke kaste vekk tiden din og vår på å sitte og sippe her. Vi kan ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Kanskje du har paranoide forstyrrelser? Nei, det er ekte. Men er deprimert, kanskje jeg overdriver litt, hvem vet egentlig. Anonymous poster hash: 9ccad...b05 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå