HelenaN Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Takk alle for fototreff! Gråvär, men veldig hyggelig likevel. Her er noen av mine bilder. Gleder meg til å se deres. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Takk for treff! Ikke supert lys akkurat, men heldigvis ikke så kaldt. Helena: Du har som vanlig fått litt mer ut av treffet. Jeg liker veldig godt de to første bildene med fine linjer og velegnet i svart-hvitt. Nr 3 er morsomt. Det ble ikke så mange bilder på meg denne gangen, men her er de: 1. Blokker. 2. Kanalen. 3. Master. 4. Nysnø. 5. Trapp. 6. Fortapt? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Takk for hyggelig fototreff – kjekt å se dere igjen. Her er noen av mine bilder – tok ikke så mange. Det ble noen i snøværet hjemover også: 1. Speiling Brattøra 2. Speiling Brattøra 2 3. Ravnkloa 4. Utsikt Bispehaugen 5. Duedalen 6. Utsikt fra Kristianstensbakken Noen flere her Flotte bilder som alltid på dere - fremhever et par som falt spesielt i smak Linepusle: 2 - fine speilinger, 5 - Trapp - god komposisjon og veldig fine farger Helena: 1 og 2 - jeg "digger" slike gåbilder med kreativ bakgrunn RambaZamba: flott effekt i Bokeh 2 og 5 Endret 6. mars 2018 av RandiA Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Takk for hyggelig fototreff – kjekt å se dere igjen. Her er noen av mine bilder – tok ikke så mange. Det ble noen i snøværet hjemover også: 1. Speiling Brattøra 2. Speiling Brattøra 2 3. Ravnkloa 4. Utsikt Bispehaugen 5. Duedalen 6. Utsikt fra Kristianstensbakken Noen flere her Flotte bilder som alltid på dere - fremhever et par som falt spesielt i smak Linepusle: 2 - fine speilinger, 5 - Trapp - god komposisjon og veldig fine farger Helena: 1 og 2 - jeg "digger" slike gåbilder med kreativ bakgrunn Flott speiling av Brattøra- Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Hei, tak for en hyggelig foto vandring. 1 2 Bokeh Canon FD 55mm 1:1.2 SSC 3 4 5 Bokeh Olympus OM 50mm 1:3.5 Auto-Macro 6 7 8 9 Sony FE 28mm 1:2.0 Endret 6. mars 2018 av RambaZamba Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Heisan og opsann, Jeg glemte helt å poste bilde fra treffet Mange flotte SH motiv Helena. Liker 1 med fine SH toner (kjenner ikke igjen hvilken gate dette er?), 2 med flott komposisjon og kontrast, og 12. Fra Linepusle liker jeg 1 med fint utsnitt av detaljene og fargekontrasten, og 2 med flott komposisjon og refleksjon. Morsomt med nr 6. RandiA, fin speiling og komposisjon på nr 2, 5 og 6. RambaZamba, liker aller mest nr 9 med fin SH og stemning. Liker også 1 og 6 med kreativ og fin komposisjon. Jeg tok heller ikke så mange bilder denne gangen. Noen av mine: 1 2 3 4 5 6 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå