toddy21 Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Hei. Reformaterte pcen min igår, etter pcen var reformatert måtte drivere instaleres å pcrn restartet flere ganger. Mus å tastatur fynket hele tiden, men så skulle siste driveren fra asus instaleres.. å etter den var ferdig restartet pcen seg å nånsitter jeg å ser på loggin skjermen å får ille logge meg på -.- noen tips? Har prøvd flere tastarur i alle usb ingangene uten efekt. Er det mulig å.stille dataen tilbake til sån windows var før jeg instalerte den på ny? Pc: Windows 10 pro Hovedkort er ASUS prime z270m pluss Endret 4. mars 2018 av toddy21 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Kople usb keyboard og mus på 2.0 portene 7. Du har også gamle ps2 mus og kb på 1,12 om du har et gammelt ps2 keyboard og mus Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Hvorfor formaterte du pc-en din Hvorfor installerer du driver fra asus? PS: Har du stave kontroll på Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Kople usb keyboard og mus på 2.0 portene 7. Du har også gamle ps2 mus og kb på 1,12 om du har et gammelt ps2 keyboard og mus Har prøvd de portene også uten efekt.. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Hvorfor formaterte du pc-en din Hvorfor installerer du driver fra asus? PS: Har du stave kontroll på Var ikke akurat formatering.. instalerte ny utgave av windows 10. Driverene ble instalert fra asus fordi jeg mangler cd platen ?Stave kontrolen er av ? bare flink til å skrive på telefon ?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Kople usb keyboard og mus på 2.0 portene 7. Du har også gamle ps2 mus og kb på 1,12 om du har et gammelt ps2 keyboard og mus Har prøvd de portene også uten efekt.. Få tak i et PS2 keyboard (og mus) Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Stikk innom en skole eller rådhuset hvor du bor, de har garantert noen PS2 mus og Tastatur liggende på ett eller annet rom som du kan sikkert få eller få låne. Så får du logget deg inn og kjørt windows update og installert drivere Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Har en ps2 mus og tastatur. Har prøvd å bruke disse også. Men står fortsatt med logg inn skjermen ? Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Kommer du inn i BIOS ?Ja, det jør jeg. Der fynker mus å tastatur som normalt.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Kan du sjekke i BIOS hvordan instillingene her er satt hos deg. For å få en ordentlig OS omstart og forhindre fast start (hybrid hibernate). Slå av pcen med powerknappen holdt inne mere enn 10 sekunder. Etterfulgt av å kople 230V fra PSU (bryter på psu eller ta ut kontakten ) Endret 5. mars 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 *snufs* Det er 15 år siden jeg fikk min første PC, og Microsoft Multimedia tastaturet hadde da PS2-kontakt. Du må bare forsøke å av-installere driverne, og installere de på nytt evt. finne riktige drivere. Egentlig skal det være plug'n play. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Det er vanskelig å gjøre noe uten input device. Men prøv å boot til safe mode og avinstallere de asus driveren du mener ikke funker. Keyboard og mus skal funke i safe mode. Siden keyboard og mus ikke funker er det fra metode nummer 4 og utover som er mulig for deg. 7 ways to boot into Safe Mode in Windows 10 https://www.digitalcitizen.life/4-ways-boot-safe-mode-windows-10 Endret 5. mars 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Er dette relevant?http://itavisen.no/2018/03/06/viktig-windows-10-oppdatering-retter-usb-feil/ Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Tror jeg gir opp forsøket ? prøvd å starte i safemodus uten efekt. Finner heller fremm instalasjons cden og prøver å instalere på ny ? tusen takk for all hjelp uansett ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Har du win10 på cd? Jeg laster ned til usb minnepinne, mye raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå