JFM Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Hei. Jeg var uheldig å knuste min Samsung Galaxy S8.Skader: Knust frontskjerm, Knust LCD skjerm (skjermen er svart i midten, og har grønne streker ut til kanten), baksiden buler ut etter smellen i skjermen, knust bakside. Telefonen er liksom litt "banan-formet" Telefonen starter. Har opprettet forsikringssak, og sendt telefonen inn til verksted (slik forsikringsselskapet sa) Men så kom jeg til å tenke på en ting. Telefonen er "rootet", har "custom recovery" og kjører "custom rom". Vil verksted henge seg opp i dette? Det er jo de fysiske skadene jeg har forsikringssak på. Bonus spørsmål: Tror dere det er lønsomt å fikse telefonen? Endret 20. februar 2018 av JFM Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Popcorn time! Dette blir jo spennende å følge. Men det er ikke sikkert de merker det da telefonen blir satt til fabrikk. Dette av personvernhensyn Endret 20. februar 2018 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå