keelling Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Jeg lurer på hvor streken på grafene målt i Halden, Gøteborg og Oslo i dokumentene i videoen(9:58) har blitt av.? edit: lagt til screenshots Endret 2. november 2018 av keelling Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Slike ting skjer bare i utlandet, bekymre deg ikke... ! Lenke til kommentar
keelling Skrevet 23. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2018 Slike ting skjer bare i utlandet, bekymre deg ikke... ! Når ble Halden utlandet? Lenke til kommentar
Foxium Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Slike ting skjer bare i utlandet, bekymre deg ikke... ! Nydelig sitat. Fra hvor? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Hva har dette med filosofi å gjøre? Lenke til kommentar
keelling Skrevet 9. april 2018 Forfatter Del Skrevet 9. april 2018 Hva har dette med filosofi å gjøre? Som Richard Feynman sa; "Everything is made of atoms". Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Slike ting skjer bare i utlandet, bekymre deg ikke... ! Nydelig sitat. Fra hvor? Husker ikke om det er et sitat, mulig jeg fant på det selv fordi ingen land vil innrømme at de selv har kjernekraftproblemer. De er ikke interesserte i å snakke om egen radioaktivitet. Lenke til kommentar
keelling Skrevet 16. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2018 Husker ikke om det er et sitat, mulig jeg fant på det selv fordi ingen land vil innrømme at de selv har kjernekraftproblemer. De er ikke interesserte i å snakke om egen radioaktivitet. Det skjer ikke noe sånn her... ...men hvis, er det ikke noe å bry seg om. https://nuclear-news.net/2017/03/05/the-secret-meltdown-in-norway-is-stepping-in-fukushima-footsteps-iodine-131-in-europe-again-iaea-unscear/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå