gonegirl Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Hei! Har noen fasiten til biologieksamene H17 og V17, eller kan evt. hjelpe med svarene? Takk! Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Anbefaler deg å gå på skolebiblioteket ditt og spørre om de kan bestille eksamensheftet (evnt. flere) til biologi 2 Lenke til kommentar
Kaneltryne Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) https://sokeresultat.udir.no/eksamensoppgaver.html#?k=REA3002&start=1&openedmodalwindow=1&passwordcorrect=1Passordet er Eksamen *EDIT* Trodde det var løsningsforslag også, men det var bare eksamen Endret 22. januar 2018 av Kaneltryne Lenke til kommentar
Gutten633 Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Jeg kan prøve å hjelpe deg med noen av svarene. Lenke til kommentar
infinite7 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Hei, dette er en spørsmål fra Del 2, eksamen biologi 2 Høsten 2017. Jeg lurer på hvordan kan jeg svare på spørsmålene. Se vedlegg. Hvordan ser jeg hva som er allet. a) 1. Hvor mange alleler er felles for alle tre artene?2.Hvilken hypotese om slektskapet mellom artene blir styrket av opplysningene ifigur 2? Begrunn svaret ditt. Men hvordan setter jeg inn oppgaven/bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå