Gå til innhold

Er Origin/Steam/PSN/Xbox Live etc. nede?

Anbefalte innlegg

Siden Origin/EA er nede akkurat nå, så tenkte jeg kanskje kunne skrive en liten info-tråd, der alle som har problemer kan skrive inn om dette. Dette kan være kjekk informasjon, da man finner ut om det er problemer hjemme hos en selv, ISP eller om andre også opplever det samme

Legger også ved en fin link jeg har brukt mange ganger selv, som kan være nyttig for dere andre også:
http://downdetector.com

Her finner man info om ting er nede fra ting som Origin/Steam/PUBG til Snapchat - dvs omtrent alt. Klikk inn på den applikasjonen du sliter med og se kommentarene fra de siste minuttene samt hvor i verden de kommer i fra, samt delta selv

Håper folk kan bidra her, setter også kjempe mye pris på om folk kan skrive inn når servicene dere bruker kommer opp igjen, da kan vi andre også komme oss online  :)

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kommer de ingame, men ikke på en server? Har flere i lista mi som står som "Playing Battlefield1" nå

Får logget inn på Origin, og startet Battlefield. Men står at jeg er offline, og trykke for å komme med online hjelper ikke. Så kan bare spille campaign offline. Kan ikke søke etter servere engang.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...