bshagen Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Siden Origin/EA er nede akkurat nå, så tenkte jeg kanskje kunne skrive en liten info-tråd, der alle som har problemer kan skrive inn om dette. Dette kan være kjekk informasjon, da man finner ut om det er problemer hjemme hos en selv, ISP eller om andre også opplever det sammeLegger også ved en fin link jeg har brukt mange ganger selv, som kan være nyttig for dere andre også:http://downdetector.com Her finner man info om ting er nede fra ting som Origin/Steam/PUBG til Snapchat - dvs omtrent alt. Klikk inn på den applikasjonen du sliter med og se kommentarene fra de siste minuttene samt hvor i verden de kommer i fra, samt delta selvHåper folk kan bidra her, setter også kjempe mye pris på om folk kan skrive inn når servicene dere bruker kommer opp igjen, da kan vi andre også komme oss online Endret 28. desember 2017 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Får logget inn på Origin igjen nå, skal teste om BF1 fungerer igjen 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Nydelig, skal teste jeg også! Takk for bidraget EDIT: Origin fungerer, men jeg måtte gi det to forsøk, så prøv en gang til om det ikke virket første gangen Endret 28. desember 2017 av bshagen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Kommer inn i Origin, men ikke BF1. Teit. Foreslår bare å spille Campaign, men det skjer ikke Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Du kommer de ingame, men ikke på en server? Har flere i lista mi som står som "Playing Battlefield1" nå Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Du kommer de ingame, men ikke på en server? Har flere i lista mi som står som "Playing Battlefield1" nå Får logget inn på Origin, og startet Battlefield. Men står at jeg er offline, og trykke for å komme med online hjelper ikke. Så kan bare spille campaign offline. Kan ikke søke etter servere engang. Endret 28. desember 2017 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Jeg får ikke logget inn, heller ikke på EA sine sider(svarer ikke). Ser ut til å være nede, ihvertfall delvis. Sikkert stor pågang. Endret 28. desember 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Ser ut til å være konsesus inne på downdetector.com også ja. Prøvde selv, er innlogget på Origin, men får ikke lov til å "Go online" når jeg er ingame i BF1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Da er det oppe igjen. Tok noen timer 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2017 Veldig bra, takk for feedback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå