RandiA Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Oktoberfest 2017 - RandiA - 45mm f/2.8 Bruker: RandiAObjektiv: Panasonic Leica 45mm f/2.8 MacroDeltakernivå: Pingle Tema: Høsttegn - og litt annet 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Bilde 1 – 3.Oktober: Erigeron i høstdrakt Exif: 1/50 - f/3.5 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Det var tydelig høst, ja. Behagelige farger. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Det var tydelig høst, ja. Behagelige farger. Ja, det er litt blandet - mye blomstrer fint enda både i hagen og i naturen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Jeg hadde med kamera på trenings-turen i formiddag, så det ble noen bilder i det vakre høstværet. Flere alternativer her Bilde 2 – 4.Oktober: En glødende Pilosella aurantiaca - rødsveve Exif: 1/80- f/5.6 - ISO 125 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Litt ave en fargebombe, mange fine detaljer også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Litt ave en fargebombe, mange fine detaljer også. Ja, de der er fine - kjenner til et sted hvor de stadig vokser - og i dag hadde jeg bestemt å ta med kamera i sekk på trenings-turen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Morgenrunde – Litt pjuske er de, men det blomstrer fortsatt roser. (Alternativer) Bilde 3 – 6.Oktober: L.D. Braithwaite Exif: 1/20 - f/3.2 - ISO 125 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Endret 6. oktober 2017 av RandiA Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Fargerike bilder! Pilosella aurantiaca gjorde seg veldig godt på bilder. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Fargerike bilder! Pilosella aurantiaca gjorde seg veldig godt på bilder. Takker for kommentar.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Jeg var med på Scott Kelby’s World Wide Photo Walk I dag – de seks første bildene tok jeg med ”oktoberfest-objektivet” Flere alternativer på Flickr Bilde 4 – 7.Oktober:Trampe sykkelheis - Brubakken Exif: 1/50 - f/5.0 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Mange flotte blomster som vanlig. Artig å se Trampe i bruk Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Som sedvanlig mange flotte blomsterbilder, fra deg, men fint øyeblikksbilde fra "trampe", også! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 L.D. Braithwaite ser fristende ut, dufter gjør den jo også. Vet ikke om jeg forstår hvordan Trampe virker, men det ble et artig motiv, fine høstfarger ver det også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2017 Mange flotte blomster som vanlig. Artig å se Trampe i bruk Takker, ja, Trampe har fungert en stund nå - det var noen unger der som sannsynligvis var på høstferie hos besteforeldere, og prøvde for første gang - det gikk bra Som sedvanlig mange flotte blomsterbilder, fra deg, men fint øyeblikksbilde fra "trampe", også! Takk for kommentar L.D. Braithwaite ser fristende ut, dufter gjør den jo også. Vet ikke om jeg forstår hvordan Trampe virker, men det ble et artig motiv, fine høstfarger ver det også. Ja, denne Austinrosen dufter sterkt, spesielt på kveldstid - den står fortsatt med mange roser. Trampe: Man setter høyre fot i et slags spor, den andre på sykkel-pedalen - så blir man dratt opper med "cable", man må passe på å holde passe avstand fra sporet, og hoppe av øverst i bakken. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2017 Bilde 5 – 10.Oktober: Autumn reflections Exif: 1/200 - f/3.2 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Likte veldig godt bilde 5. Flott refleksjon! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2017 Likte veldig godt bilde 5. Flott refleksjon! Takker, det er et utsnitt.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2017 Det er stor byggevirksomhet på Lohove, like ved inngangen til Estenstadmarka – Jeg skal følge det litt. (Jeg hadde gal blenderåpning, for jeg hadde nettopp tatt noe macro-bilde) Bilde 6 – 11.Oktober: Byggevirksomhet - Lohove Exif: 1/640 - f/2.8 - ISO 250 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Det var en lekker refleks i bilde 5, var det med vann denne gangen og ikke speil? Fint inntrykk av byggeaktivitet; kjenner igjen problemet med å glemme å endre innstillinger etter makro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå