tomsi42 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Bruker: tomsi42Deltagernivå: PingleUtstyr: Olympus m.Zuiko 17mm f/1.8 Edit: Alternativt: Utstyr: Wanderlust Pinwide Utfordring: Tror jeg får gå for sort/hvitt og street photo denne gangen Edit: Jeg må tenke litt nå. Enten blir det Pinwide eller 17mm. Må få testet ut Pinwide og Olympus sin Live Bulb funksjon først. Da har jeg tenkt ferdig. Det får holde med 17mm og sort/hvitt. Kommer til å prøve ut pin-wide litt på si Endret 1. oktober 2017 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2017 1. Fill her up Panasonic GX-1; 1/250s; f/5,6; ISO 400 På vei til Assens fra Odense fant vi en nedlagt bensinstasjon. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 2. Hei på deg Panasonic GX-1; 1/250s; f/5,6; ISO 400 I dag endte vi opp på Danmarks Fuglezoo. Her traff vi denne trivelige karen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Nostalgisk preg over det første bildet! Ser skikkelig oppmerksom ut den fjærbekledde karen... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Den så nysgjerrig ut den tassen der ja. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Fin, gammeldags stemning av bensinstasjonen, forsterket av at det er i s/h. Tror ikke jeg ville stikke fingeren inn i buret til fuglen, selv om var svært så dekorativ. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Bra bilde av bensinstasjonen. Kabler hengende fra taket forsterker inntrykket av at det er forlatt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Den så nysgjerrig ut den tassen der ja. Både nysgjerrig og selskapssyk Fin, gammeldags stemning av bensinstasjonen, forsterket av at det er i s/h. Tror ikke jeg ville stikke fingeren inn i buret til fuglen, selv om var svært så dekorativ. Takk. Den fuglen var snill, så det var ikke noe problem å stikke inn fingeren og klø den litt. Desverre så var det visst forbudt, fant jeg ut etterpå .... Bra bilde av bensinstasjonen. Kabler hengende fra taket forsterker inntrykket av at det er forlatt. Takk. Det er riktig at den er forlatt - det så ut til å ha brent litt der også. Nostalgisk preg over det første bildet! Ser skikkelig oppmerksom ut den fjærbekledde karen... Takk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) 3. Stemningsrapport fra FlensburgOlympus E-M5; 1/1000s; f/4; ISO 200 Planen var å besøke Givskud Zoo, men sterkt regnvær la en demper på det. Så vi tok en tur ned til Flensburg istedet. Der tittet solen frem etterhvert. Bonus: Accidental selfie Endret 7. oktober 2017 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 4. Fra Tullebølle kirkegårdOlympus E-M5; 1/60s; f/4; ISO 200 Startet dagens tur med en visitt til Tullebølle. Det var en liten landsby ute på Langeland. Der tok vi en kikk på kirken, og på denne ledige gravplassen fant vi denne rotten ... Bonus: Etter en lang kald og våt dag, så var det godt med en varm kakao: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 7. På fulgejakt Panasonic GX-1; 1/60s; f/2,8; ISO 640 Pus var mer interessert i denne filmen enn oss ... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Tror ikke jeg ville gått inn i den lille boden i bildet fra Flensburg, det så ut til å være et godt valg å dra sydover (3). Jeg foretrekker nok varm sjokolade med krem framfor rotter, men fint fanget (rotta, altså, 4). Herlig bilde av pus (7). Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Gode bilder! Skulle gjerne sett litt nærmere på den rotta, men det er kanskje bare meg og min nysgjerrighet det. Lenke til kommentar
se# Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Morsomt bilde 7. Alltid lurt på hva dyr egenlig forstår av menneskers påfunn. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Tror ikke jeg ville gått inn i den lille boden i bildet fra Flensburg, det så ut til å være et godt valg å dra sydover (3). Jeg foretrekker nok varm sjokolade med krem framfor rotter, men fint fanget (rotta, altså, 4). Herlig bilde av pus (7). Grunen til at boden ser skeiv ut, er at det er en låst inngang til piren, så den er nok trygg. Men det ser ikke bra ut ... Kakao fremfor rotter, det kan jeg være enig i Gode bilder! Skulle gjerne sett litt nærmere på den rotta, men det er kanskje bare meg og min nysgjerrighet det. Den så død ut Litt vanskelig å komme nærmere med en 17mm, og jeg gadd ikke ta ut telezoomen ... Morsomt bilde 7. Alltid lurt på hva dyr egenlig forstår av menneskers påfunn. Tneker de på noe annet enn mat og kos, tro? Takk til dere alle for hyggelig kommentarer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 8. Beist på ferde ... Panasonic GX-1; 1/100s; f/5,6; ISO 320 Graffiti er en del av bybildet. Her fra Gunnarsbøparken i Tønsberg. Bonus: Detaljstudie fra det lokale skipsverftet - der de holder på med en kopi av Klåstaskipet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Fin havnemiljøbilde fra Flensburg, men beistet som etterlyses i det siste bildet har jeg ikke sett, nei! He, he.... Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 8. Beist på ferde ... Panasonic GX-1; 1/100s; f/5,6; ISO 320 Graffiti er en del av bybildet. Her fra Gunnarsbøparken i Tønsberg. Bonus: Detaljstudie fra det lokale skipsverftet - der de holder på med en kopi av Klåstaskipet. Hva er beist? :O Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Takk for hyggelige kommentarer. Beist er en graffiti artist, tror jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 9. Togtrøbbel Panasonic GX-1; 1/640s; f/5,6; ISO 320 Slik ser togledningen ut når den er skadet - så NSB slet fælt i ettermiddag ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå