LarZen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Rundt 30 min til Destiny 2 beta starter. Andre som er spente? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Oh, gira! Håper delene til nye pcen min kommer i morgen! Aldri prøvd destiny før, mektig klar Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Har ikke forhåndsbestilt Destiny 2 til pc så tester det ut i morgen når den åpne betaen starter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Rundt 30 min til Destiny 2 beta starter. Andre som er spente? Spent når jeg slipper unna saxophone i hvertfall Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Rundt 30 min til Destiny 2 beta starter. Andre som er spente? Og alt funket når du skulle ell? Det er min erfaring med open beta, skjelden det fatisk funker før det går en stund. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Har bestilt fra greenmangaming så får vel ikke tilgang før i morgen. Men gleder meg til å teste! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2017 Forfatter Del Skrevet 28. august 2017 Saxophone her også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg oppdaterte Nvidia driverne og deaktiverte geforce experience ingame så fungerte det Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2017 Forfatter Del Skrevet 28. august 2017 Javel...hva synes folket? Var deilig å få presisjonen med mus. Men nå har jeg veldig mange timer i PS4 versjonen med en kontroller. Og det føles bare ikke helt riktig med mus altså...rumble funksjonen og nedjustert rekyl er rart. Og jeg justerte på FOV men syntes fortsatt ting var veldig trykt opp i tryne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg spilte en god del Destiny før det fikk sin overhaling og Dinklage fikk fyken som ghost. Men har ikke spilt så mye etter Taken King Prøvde kjapt betaen på PS4 også når den var tilgjengelig, men jeg har rett og slett blitt for dårlig med håndkontroll, så dette var hjertelig velkomment. Eneste jeg savner er det første spillet tilgjengelig på pc slik at man kan oppleve det på nytt med en bedre kontroll konfigurasjon Så nå er det bare vente til oktober kommer og nesten går slik at vi kan få spille spillet. Det kjørte forsåvidt nydelig i 4k. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Det var spesielt å bruke mus og tastatur men som med alt blir det en vanesak! Rumble var vel det jeg la mest merke til at var borte men igjen, å få bedre aim var magisk men kanskje litt OP? Det var absolutt nydelig å spille i 60fps kontra 30 på konsoll! Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Nå er den åpne betaen også ute og kan lastes ned Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 andre som sliter med å laste ned? hastigheten startet på max så gikk den bare nedover til 250kb/sec. pausa og starta den igjen og da fikk jeg god speed så skjedde det samme igjen. Nå virker det som den sliter å koble til i det hele tatt. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Fikk lastet ned på 15 MB/s. En kompis har 120 MB/s, men den cappet på 50 MB/s hos han Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 En ting skal vertfall være sikkert, optimalisering kan disse gutta her, helt suveren ytelse, låst til 100 fps i 3440x1440P sammtidig som grafikken er helt nydelig. Ble ganske kjapt lagt inn preorder på dette nå ja. Fullførte og akkurat Strike missionet, intense saker, spesielt siden folk droppet ut hele tiden . Men mitt totalinntrykk er vertfall knallbra, gler meg til den 24. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Godt førsteinntrykk av spillet!Gikk ca 1 time å laste ned (lå på rundt 2-10 MB/s). Striken var greit den, men litt vanskelig å finne frem til kontrollene, men det kommer seg nok etterhvert. Skal prøve med på Crucible i morgen Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Det lille som er tilgjengelig av historien så er jeg overbevist om at dette er ett spill jeg kommer til å spille. Testet PVP'en... S&D og Domination er noe av det kjedeligste jeg vet. Kan trygt si at jeg ikke kjøper dette for PVP'en sin del. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 litt blanda feelings etter å ha testa. det fløyt bra og så pent ut, men. tjaaa. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 litt blanda feelings etter å ha testa. det fløyt bra og så pent ut, men. tjaaa. Enig i du, tjaa. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Pent å se på og nydelig art style, ikke så mye mer enn det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå