Gå til innhold

Community Shield - Chelsea vs Arsenal


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Heh.. Vi kommer til å bli pisset på. :)

En uke til seriestart, og spillerne våre er ikke med i generalprøven. Wenger er en forbanna vits.

Hvordan hadde reaksjonen din vært om for eksempel småskadede Ozil startet og hinket av etter halvtimen? Ingen grunn til å riske noe i en glorifisert treningskamp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei han er ikke skadet. 

Dette er en vits. Faan som foregår?

Oppdatering om det skulle være noe --

 

Vitsen er: Arsene Wenger has explained that Sanchez needs more time after only returning to England this week.
 

http://www.dailystar.co.uk/sport/football/635334/Alexis-Sanchez-Mesut-Ozil-Arsenal-Chelsea-Community-Shield-sportgalleries

Dette blir generalprøven om jeg skal ha lacazette på fantasy. Mtp på hvor lite sjanser Arsenal skaper tilsier at jeg ikke burde velge han..

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

 

Han er ikke småskadet? Poenget mitt står. Dette gjør Wenger hvert jævla år. Spillere har ferie lengre enn alle andre lag, også lurer vi på hvorfor vi aldri er klare til seriestart.

https://www.arsenal.com/news/why-alexis-ozil-and-koscielny-wont-face-chelsea

 

Vi har vunnet CS begge gangene vi har vært med de siste tre årene, så den kjøper jeg ikke.

 

 

Huh? I fjor tapte vi serieåpningen mot Liverpool. Året før der, West Ham. Vi slo vel Palace i 2014-åpningen, men tapte mot Villa igjen i 2013. Vi er aldri klare til seriestart.

Lenke til kommentar

Nå er vi jo vant med negative Arsenal-supportere, og dere har jo en del grunner til det også. Men dette her er jo nærmest parodisk negativt. Har nærmest ikke opplevd makan til klaging før en kamp!

Når du ser på laget som stiller er ikke det så rart. Blir ekstremt overrasket om det blir seier i dag.
Lenke til kommentar

Nå er vi jo vant med negative Arsenal-supportere, og dere har jo en del grunner til det også. Men dette her er jo nærmest parodisk negativt. Har nærmest ikke opplevd makan til klaging før en kamp!

 

Sett laget? Sett at vi ikke har hentet inn noen på midten? Sett at Wenger er her fremdeles? Ingenting tyder på at vi kommer til å være nærheten av seriegullet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...