Gå til innhold

Oculus Rift + Touch til super pris!

Anbefalte innlegg

Nå kan du få Rift med Touch inkludert til 4280kr ink levering til Norge via Oculus sine hjemmesider. Jeg har spurt Komplett og Elkjøp om dem vil matche prisen. Kommer med tilbakemelding her om jeg får svar.

https://www.oculus.com/blog/rift-touch-399-for-a-limited-time-summer-of-rifts-best-deal-yet/

EDIT: Komplett og Elkjøp kommer ikke til å matche prisen.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk LarZen for tipse så eposten i går, la in en bestilling nå på Rift + Touch Bundle

Includes: headset, 2x sensors, Touch controllers, Xbox One controller, remote, necessary cables, and seven free titles available when you set up Rift+Touch, including Lucky's Tale, Medium, Toybox, Quill, Dead and Buried, Dragon Front, and Robo Recall. :green:  :D  :yes:  :dribble:  :thumbs:  :thumbup:
Endret av Jokingnutria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er rett og slett et fantastisk tilbud. Kan ikke argumentere mot den prisen. 

For noen måneders tid siden vurderte jeg å bestille en gang rundt denne tiden. Og nå er tilbudet her! Men situasjonen har forandret seg igjen for meg. Jeg har jo allerede et VR sett som matcher Rift pluss Revive softwaren som jeg kan spille de Oculus eksklusive spillene med. Så jeg venter heller på mer info om LG sitt VR sett, Valve sine knuckle kontrollere pluss Lighthouse sporing 2.0. Er godt mulig vi får en lansering av dette senere i år. Så da venter jeg heller. Jeg vil ha en oppgradering. Så jeg sitter ikke på gjerdet lengre. Men for de som gjorde det er det bare å løpe å kjøpe for skattepengene! ;)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte akkurat et. Awesome :D 

Var supernær å bestille når det kom ut uten touchkontroller for 6-7000, dette her er jo latterlig bra value. Glad jeg venta. Passer fint også siden jeg nettopp har oppgradert PC-en kraftig. (GTX 1080 TI og i7 7700k)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte akkurat et. Awesome :D

Var supernær å bestille når det kom ut uten touchkontroller for 6-7000, dette her er jo latterlig bra value. Glad jeg venta. Passer fint også siden jeg nettopp har oppgradert PC-en kraftig. (GTX 1080 TI og i7 7700k)

Har du tatt test 

https://ocul.us/compat-tool

jeg ja  :green:

+ Processor

You have an Intel® Core i7-6700K CPU @ 4.00GHz, which meets or exceeds our recommended system specification.

+ Graphics Card

You have an NVIDIA GeForce GTX 1080, which meets or exceeds our recommended system specification.

+ Memory

You have 32 GB of RAM, which meets or exceeds our recommended system specification.

+ Operating System

You're running Windows 10 64-bit, which meets or exceeds our recommended system specification.

+ USB

You have USB 3.0 ports, which meets or exceeds our recommended system specification.

Lenke til kommentar

Takk LarZen for tipse så eposten i går, la in en bestilling nå på Rift + Touch Bundle

Includes: headset, 2x sensors, Touch controllers, Xbox One controller, remote, necessary cables, and seven free titles available when you set up Rift+Touch, including Lucky's Tale, Medium, Toybox, Quill, Dead and Buried, Dragon Front, and Robo Recall. :green:  :D  :yes:  :dribble:  :thumbs:  :thumbup:

Det står ikke Xbox One controller og remote i handlekurven. Står det på bestillingsbekreftelsen din? Mulig noe av grunnen til at de har klart å få ned prisen er at disse to tingene er kuttet fra pakken?

Lenke til kommentar

Det står ikke Xbox One controller og remote i handlekurven. Står det på bestillingsbekreftelsen din? Mulig noe av grunnen til at de har klart å få ned prisen er at disse to tingene er kuttet fra pakken?

Nei de er med.

Lenke til kommentar

Altså, slik ser det ut når jeg legger det i handlekurven:

post-29200-0-37987100-1500012631_thumb.jpg

Ser du det ikke står Xbox kontroller og remote der  ihvertfall? Så da lurer jeg på om det så slik ut i handlekurven din også når du handlet. Men at når du fikk bekreftelsen, så stod det i bekreftelsen at du får med Xbox kontroller og remote også?

Lenke til kommentar

Altså, slik ser det ut når jeg legger det i handlekurven:

attachicon.gifRift bestilling.jpg

Ser du det ikke står Xbox kontroller og remote der  ihvertfall? Så da lurer jeg på om det så slik ut i handlekurven din også når du handlet. Men at når du fikk bekreftelsen, så stod det i bekreftelsen at du får med Xbox kontroller og remote også?

Her er et bilde.

post-281153-0-18761700-1500014283_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du har fått den levert allerede? Grattis!  :green:

Jeg ser i kommentar feltet på facebook at en annen vurderte å handle, og så at det stod at det fulgte med remote og xbox kontroller. Men at når han så skulle bestille senere, så stod det ikke lenger. Det kan være at de har endret pakken nå. For hvorfor fjerne det i fra beskrivelsen hvis ikke?

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

@Jokingnutria: Når bestilte du? Og hvordan ble den levert? Har ikke fått noe informasjon etter at jeg fikk en bekreftelse i forgårs på at bestillingen var "behandlet".

Bestillte den 11. juli  jeg fikk den med ups, men ups bilen prøvde levere pakken med touch kontrolerene på feil sted  så jeg måtte ringe ups da i går å forklare

Lenke til kommentar

@Jokingnutria: Når bestilte du? Og hvordan ble den levert? Har ikke fått noe informasjon etter at jeg fikk en bekreftelse i forgårs på at bestillingen var "behandlet".

Bestillte den 11. juli  jeg fikk den med ups, men ups bilen prøvde levere pakken med touch kontrolerene på feil sted  så jeg måtte ringe ups da i går å forklare

Jeg bestilte også 11. juli ser jeg og har ikke hørt noe mer fortsatt, på min side på oculus.com står det bestilingsstatus "behandles for sending" og at sporingsnummer kunngjøres når pakken sendes ... :(

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg bestilte også 11. juli ser jeg og har ikke hørt noe mer fortsatt, på min side på oculus.com står det bestilingsstatus "behandles for sending" og at sporingsnummer kunngjøres når pakken sendes ... :(

Jeg bestilte halv 8 på morgenen, sikkert mange som har bestilt da.

Lenke til kommentar

Tror jeg fant ut av det nettopp, greit å se på bildene litt bedre av og til. :p

Ikke noe remote og XBox kontroller i denne boksen ser det ut som nei:

20032082_1120167818084731_76759757496661

Blir 39EUR ekstra om man skal ha remoten også da. Hva trenger man den til egentlig? XBox kontrollere har jeg egentlig nok av. Og har vel uansett ikke tenkt å bruke, det er jo touch som er hele opplevelsen vel? Var ihvertfall slik for meg med Vive settet. Men remote og XBox kontroller ville jo gitt litt ekstra verdi i pakken da. Ser ut som det var veldig lurt å bestille med en gang. For da har man fått restlageret av de gamle settene..

Skjønt, kan dette være en ny revisjon?

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...