Crissy Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Hva er det? Det er noen røde greier, kvise lignende ish. Talg? Har også slikt på armen, på den ene siden Ingenting på den andre siden, verken skuldra eller armen Endret 15. mai 2017 av Camrot Fjernet bilde etter ønske fra ts Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Jeg har en haug av disse, aldri egentlig tenkt over det. Hadde vært greit med et svar.. Lenke til kommentar
Crissy Skrevet 12. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2017 Jeg har en haug av disse, aldri egentlig tenkt over det. Hadde vært greit med et svar.. Samma sted? Brukt noen kremer/shampoer for å få det vekk? Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Jeg har en haug av disse, aldri egentlig tenkt over det. Hadde vært greit med et svar.. Samma sted? Brukt noen kremer/shampoer for å få det vekk? Jeg har det på brystet, armene og beina. Det er ikke kviser men minner veldig om det. Har ikke brukt noe som helst for har ikke brydd meg stort, men nå når jeg kommer på det så hadde det vært greit å bli kvitt.. Lenke til kommentar
Crissy Skrevet 12. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2017 Hmm, rart ja. Noen som aner hva det kan være evt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Tror nok vi alle har det der fra tid til annen så jeg ville ikke brydd meg, men visst det er til sjenanse, så finnes det noen hudprodukter som hjelper. https://www.apotek1.no/ansikt/kviser-og-uren-hud Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Er småkviser ut fra hva jeg kan se på bildet. Ikke noe unormalt. 1 Lenke til kommentar
Crissy Skrevet 12. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2017 Det der er ikke uren hud Hva er det da? Lenke til kommentar
Crissy Skrevet 12. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2017 Er småkviser ut fra hva jeg kan se på bildet. Ikke noe unormalt. Ja men jeg har det på armen og. Hele armen så å si Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Det er "nupper" (hva nå enn det er for noe) har noen på armene jeg også, men blitt mindre av dem. Tror sol hjelper. Det er ikke småkviser, jeg har det på skuldrene og har testet å klemme "nupper" også Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Er småkviser ut fra hva jeg kan se på bildet. Ikke noe unormalt. Ja men jeg har det på armen og. Hele armen så å si Slike kan dukke opp over hele kroppen, og kommer og går litt. Hvis det ikke klør/svir, og du ellers ikke er nevneverdig plaget av det er det ingenting å stresse med. De forsvinner av seg selv ganske raskt. Skulle du derimot ha plager ved dette bør du vise det til legen din som kan anbefale deg middel å bruke på det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Det er "nupper" (hva nå enn det er for noe) har noen på armene jeg også, men blitt mindre av dem. Tror sol hjelper. Det er ikke småkviser, jeg har det på skuldrene og har testet å klemme "nupper" også Nupper, kviser og uren hud går for det samme. Det er porer i huden som blir tett, noen ganger kan det bli betennelse i porene å da kan man ende opp med røde prikker. Det går som oftest bort av seg selv, men er man ekstremt plaget, så kan det kanskje være lurt å ta en prat med legen. Endret 12. mai 2017 av TheKims Lenke til kommentar
Crissy Skrevet 12. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2017 Det er "nupper" (hva nå enn det er for noe) har noen på armene jeg også, men blitt mindre av dem. Tror sol hjelper. Det er ikke småkviser, jeg har det på skuldrene og har testet å klemme "nupper" også Noen kremmer som kan hjelpe? Fuktighetskrem? Lenke til kommentar
Crissy Skrevet 12. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2017 Det er "nupper" (hva nå enn det er for noe) har noen på armene jeg også, men blitt mindre av dem. Tror sol hjelper. Det er ikke småkviser, jeg har det på skuldrene og har testet å klemme "nupper" også Nupper, kviser og uren hud går for det samme. Det er porer i huden som blir tett, noen ganger kan det bli betennelse i porene å da kan man ende opp med røde prikker. Det går som oftest bort av seg selv, men er man ekstremt plaget, så kan det kanskje være lurt å ta en prat med legen. Hva kan man gjøre for å få det bort? Kremer? Tenker å teste fungoral Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Det er "nupper" (hva nå enn det er for noe) har noen på armene jeg også, men blitt mindre av dem. Tror sol hjelper. Det er ikke småkviser, jeg har det på skuldrene og har testet å klemme "nupper" også Nupper, kviser og uren hud går for det samme. Det er porer i huden som blir tett, noen ganger kan det bli betennelse i porene å da kan man ende opp med røde prikker. Det går som oftest bort av seg selv, men er man ekstremt plaget, så kan det kanskje være lurt å ta en prat med legen. Er inngrodd hår det samme også? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Det er "nupper" (hva nå enn det er for noe) har noen på armene jeg også, men blitt mindre av dem. Tror sol hjelper. Det er ikke småkviser, jeg har det på skuldrene og har testet å klemme "nupper" også Nupper, kviser og uren hud går for det samme. Det er porer i huden som blir tett, noen ganger kan det bli betennelse i porene å da kan man ende opp med røde prikker. Det går som oftest bort av seg selv, men er man ekstremt plaget, så kan det kanskje være lurt å ta en prat med legen. Er inngrodd hår det samme også? Nei. Inngrodde hår må som regel operere bort, så det er ikke det samme. Endret 12. mai 2017 av TheKims Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Hm, kan se ut som et litet utbrudd av overreaksjon. Vent en uke eller så, hvis det ikke går bort eller sprer seg, se om litt sol kan hjelpe. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Ligner på keratosis pilaris. https://nhi.no/sykdommer/hud/papler-nuppete-utslett/keratosis-pilaris/ Ingenting å gjøre noe med, det forsvinner av seg selv med tiden. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Det er "nupper" (hva nå enn det er for noe) har noen på armene jeg også, men blitt mindre av dem. Tror sol hjelper. Det er ikke småkviser, jeg har det på skuldrene og har testet å klemme "nupper" også Nupper, kviser og uren hud går for det samme. Det er porer i huden som blir tett, noen ganger kan det bli betennelse i porene å da kan man ende opp med røde prikker. Det går som oftest bort av seg selv, men er man ekstremt plaget, så kan det kanskje være lurt å ta en prat med legen. Er inngrodd hår det samme også? Nei. Inngrodde hår må som regel operere bort, så det er ikke det samme. Jeg frykter at du faktisk er seriøs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå