Linepusle Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Takk for fint treff i dag, med en liten utflukt til nordfylket, besøk på fotoutstilling i nye Kimen kulturhus i Stjørdal, der Trig8 hadde veldig flotte bilder på utstilling. Deretter kjørte vi til Steinvikholmen og så til friluftsområdet Håmmårbukta med rester av tyske anlegg. Våren er i anmarsj, og det var fine knopper på trær og busker. Her er noen av mine bilder: 1. Etasjer. 2- Lamper. 3. Trapp. 4. Mot Steinvikholmen 5. Salmeveien 6. Steinvikholmen 7. Grill Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) Takk for et flott treff! Det var spennende med et lite utflukt utenfor trondheim. jeg liker følgende bilder av deg Linepusle: "etasje" var kreativt og fint komponert. fint landskap og stemning på "mot steinvikholmen". fint utsnitt på "grill". Noen av mine bilder: 1. Trappen 2. Spiralen 3. Lamper 4. Steinvikholmen 5. Fotografer 6. Ut mot havet 7. Skjell 8. Vann i bevegelse 9. våren i anmarsj 10. close-up Endret 7. mai 2017 av krøllx Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Takk for en hyggelig fototur! Synd at ikke solen kom fram en stund, men det var jo fine skyer og stemning, så det gjorde ikke så mye og fine bilder fikk dere tatt likevel ser jeg. Linepusle, flott perspektiv og linjer/kurver in nr 1 or 3. Liker også nr 4 og 7. krøllx, spennende motiv og komposisjon i nr 2. Nr 3 ble også lekkert og jeg liker godt komposisjonen, tonene og stemningen i nr 5 og effekten på vannet i nr 8. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå