AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Hei, Fikk ødelagt noe elektronisk utstyr på en flyreise, og dette oppdaget jeg ikke før jeg kom hjem. Ringte forsikringsselskapet (gjensidige) i forrige uke om hva jeg burde gjøre, og fikk beskjed om å sende gjenstanden inn til reparasjon. Av diverse årsaker har ikke dette skjedd, så jeg lurer på om det er for sent nå, snart en og en halv uke etter skaden ble oppdaget? Har ikke sendt inn skademelding, bare ringt, så vet ikke om det teller som at jeg har gitt beskjed eller ikke. Anonymous poster hash: 7b128...585 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå