Sir. Roger Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg kom bare til å lure på hvor langt ett tau er, noen som har en mening ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 20 meter! ER jo selvsagt opp og ned det da.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) 5 minutter er et vanlig tau! EDIT:Skrivefeil- Endret 4. desember 2003 av JoachimR Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Bra du kom med den. for det er et spørsmål som har gravd seg hardt inn i barken hos meg.. Hvor mye veier en fisk? Jeg vet med 100% nøyaktighet at ett tau er ca. omtrentlig så langt som det tissen din vokser med når den blir stiv x8. Men du må huske på å dele det med pi. sånn circa. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Meget sofistisk løsning på den... men hvordan finner jeg ut hvor langt tauet er, jeg som ikke har noen tiss Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dra til Furnes (nær Hamar). Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Okei? Hva er så spesiellt der da? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg bor i Furnes nær Hamar for tiden. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tau har to definisjoner. 0,33 liter på glass og 0,5 på boks. den andre er "fra den ene enden til den andre". Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 øøøøøh... I dont quite get it... was that suposed to be funny? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 øøøøøh... I dont quite get it... was that suposed to be funny? Nei, som du skjønner så er det også en pils som heter Tau (om det var mitt inlegg du refererte til da) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ække tau lagt ned av kapitalistsvina i ringnes da? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Nei, som du skjønner så er det også en pils som heter Tau (om det var mitt inlegg du refererte til da) Endret 4. desember 2003 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) ække tau lagt ned av kapitalistsvina i ringnes da? Jo, men den finnes vel fremdeles i hjerte hos mange stavanger folk, selv om andre får dårlig mage av den og lakkerer hver søndag morgen på porselenen Endret 4. desember 2003 av Wabby Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Skal vi snakke om Tau eller tegnet ligner endel med på t så snakker vi om tidskonstanter.. Her snakker vi om lengde i tid.. Så hvor langt et tau er kommer ann på hvilke komponenter du bruker da Men hvor lang Dutycycle det er.. Det er jo også en ting og spørre om Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *humre* Jaja, meneh, stavanger folk er jævlig patriotisk tydeligvis. Alle stavangerfolk jeg møter synger tore tang i ett sett og skal knuse ringnes fordi de la ned tau. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Her er svaret : Tauets lengde: Hvor langt er et tau? ---- Det kommer an på lengden av tauet. -Orakelet http://erfaring.com/orakel/show.php?id=95 Edit: Google gir deg svaret på alt Endret 4. desember 2003 av Wabby Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg sier at vi snakker om elektronikk Det er morsomt.. Kanskje litt om fjernsynsteknikk hvor man må koble inn et RCledd med mindre tidskonstant (Uttales Tau) når man skal se på video Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du synst elektronikk er gøy jah... hjelp meg med of lage en funksjons beskrivelse på hovedkort da. Det innbefatter vel en del elektronikk. Jeg gidder ikke i dag. Jonas er btw borte så jeg jobber alene her... er lissom på gruppe med ham... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Forklar litt bedre.. Skal alle funksjonene forklares? Skal man forklare litt om de forskjellige bussene? Littegranne teoretisk ting om hastigheter? Nanosekunder og oscilatorer? Eller bare slikt enkelt generelt.. Hastigheter på I\O porter? EDIT: var litt vekke.. Måtte lese denne: http://forums.storagereview.net/index.php?showtopic=12042 Endret 4. desember 2003 av CFD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå