Skurupu Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Nettavisen med sak om jakker du MÅ kjøpe nå. Den første koster 30k. Nesten mer komisk enn irriterende. Dette er tull. Det finnes ikke jakker til 30.000. Alle som bruker mer enn 2-3 tusen på en jakke er idioter, med mindre du skal gå til Nordpolen eller noe sånt. Min dyreste jakke koster 1500 kroner, og holder meg lett varm ved 20 minusgrader. Edit: Jeg har ikke lagd denne tråden, den ble splittet ut i fra en helt annen diskusjon. Endret 9. februar 2017 av Skurupu Originalinnlegg gjenopprettet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 En betaler for at produktet skal være lett Jeg har skalljakke som kostet rundt 2k Dunjakker etc blir for varme Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Nettavisen med sak om jakker du MÅ kjøpe nå. Den første koster 30k. Nesten mer komisk enn irriterende. Dette er tull. Det finnes ikke jakker til 30.000. Alle som bruker mer enn 2-3 tusen på en jakke er idioter, med mindre du skal gå til Nordpolen eller noe sånt. Min dyreste jakke koster 1500 kroner, og holder meg lett varm ved 20 minusgrader. Bare -20? Pyse. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Excel gir meg to feilmeldinger mens jeg skriver inn en formel, fordi formelen ikke er gyldig. Er jo faen ikke ferdig med den. Slapp av da Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Nettavisen med sak om jakker du MÅ kjøpe nå. Den første koster 30k. Nesten mer komisk enn irriterende. Dette er tull. Det finnes ikke jakker til 30.000. Alle som bruker mer enn 2-3 tusen på en jakke er idioter, med mindre du skal gå til Nordpolen eller noe sånt. Min dyreste jakke koster 1500 kroner, og holder meg lett varm ved 20 minusgrader. Her er første jakka i den artikkelen. Du har kanskje rett i at det ikke finnes jakker til 30.000, men de finnes til 30.395 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 En tur på byen og jakken er ødelagt Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Sko og jakker er det jeg gladelig betaler mye for. Hater billige sko som pesten, de tåler ikke å bli brukt. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 En tur på byen og jakken er ødelagt Minner om Seinfeld-episoden The Jacket, hvor han kjøper en jakke for over 1000 dollar og den blir ødelagt av snø. Kjøpte forresten vinter/fjellsko til 600 kroner på Coop og de holdt i fire år. Fornøyd med det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Sko og jakker er det jeg gladelig betaler mye for. Hater billige sko som pesten, de tåler ikke å bli brukt. De beste skoene jeg har hatt er ogsaa de billigste jeg har kjoept. Betalte 150 kroner for joggesko som varte meg i seks aar, brukt aaret rundt. Har igrunn hatt mange fantastiske billige jakker og. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Vanskelig å finne billige sko når man har skostørrelse 48+ 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Skoene mine kostet 1200. Det anser jeg som dyrt. Men de er kjempegode! De er det eneste parret jeg eier (for hvem trenger mer enn ett par sko?), og jeg har brukt dem i 4 år nå. Absolutt verdt prislappen når de holder så lenge. Kommer sikkert til å bruke de et par år til, til og med. Endret 9. februar 2017 av Larzen_91 Originalinnlegg gjenopprettet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Vanskelig å finne billige sko når man har skostørrelse 48+ Hør hør! Jeg bruker størrelse 48. Jeg pleier å gå inn i butikken og be dem finne frem alt de har i 48. Som oftest får jeg 3-4 par å velge mellom. Endret 9. februar 2017 av Larzen_91 Originalinnlegg gjenopprettet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Beste fottøyet jeg har, fikk jeg gratis, i militæret i 2001 Kun snøringen og sålene som er byttet flere ganger Sporet begynner å slites bort, men de er like fine oppå Bruker forøvrig størrelse 50 i sykkelskoene.. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Vanskelig å finne billige sko når man har skostørrelse 48+ Sjekk ut militørstøvler. Er 500 for bilige støvler, og de støtter anklene dine. Men du ser jo rar ut hvis du er i en by, Og du har en del knytetid. Endret 9. februar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Moderatormelding Tråden er splittet ut fra Ting som irriterer. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå