Gå til innhold

Klær og sko er dyrt, en diskusjon


Anbefalte innlegg

Nettavisen med sak om jakker du MÅ kjøpe nå. Den første koster 30k. Nesten mer komisk enn irriterende.

 

Dette er tull. Det finnes ikke jakker til 30.000.

Alle som bruker mer enn 2-3 tusen på en jakke er idioter, med mindre du skal gå til Nordpolen eller noe sånt. Min dyreste jakke koster 1500 kroner, og holder meg lett varm ved 20 minusgrader. 

 

Edit: Jeg har ikke lagd denne tråden, den ble splittet ut i fra en helt annen diskusjon.

Endret av Skurupu
Originalinnlegg gjenopprettet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nettavisen med sak om jakker du MÅ kjøpe nå. Den første koster 30k. Nesten mer komisk enn irriterende.

Dette er tull. Det finnes ikke jakker til 30.000.

 

Alle som bruker mer enn 2-3 tusen på en jakke er idioter, med mindre du skal gå til Nordpolen eller noe sånt. Min dyreste jakke koster 1500 kroner, og holder meg lett varm ved 20 minusgrader.

 

Bare -20? Pyse.

Lenke til kommentar

 

Nettavisen med sak om jakker du MÅ kjøpe nå. Den første koster 30k. Nesten mer komisk enn irriterende.

Dette er tull. Det finnes ikke jakker til 30.000.

 

Alle som bruker mer enn 2-3 tusen på en jakke er idioter, med mindre du skal gå til Nordpolen eller noe sånt. Min dyreste jakke koster 1500 kroner, og holder meg lett varm ved 20 minusgrader.

 

 

Her er første jakka i den artikkelen. Du har kanskje rett i at det ikke finnes jakker til 30.000, men de finnes til 30.395 ;)

Lenke til kommentar

Sko og jakker er det jeg gladelig betaler mye for. Hater billige sko som pesten, de tåler ikke å bli brukt.

 

De beste skoene jeg har hatt er ogsaa de billigste jeg har kjoept. Betalte 150 kroner for joggesko som varte meg i seks aar, brukt aaret rundt.

 

Har igrunn hatt mange fantastiske billige jakker og.

Lenke til kommentar

Skoene mine kostet 1200. Det anser jeg som dyrt. Men de er kjempegode! De er det eneste parret jeg eier (for hvem trenger mer enn ett par sko?), og jeg har brukt dem i 4 år nå. Absolutt verdt prislappen når de holder så lenge. Kommer sikkert til å bruke de et par år til, til og med.

Endret av Larzen_91
Originalinnlegg gjenopprettet.
Lenke til kommentar

Vanskelig å finne billige sko når man har skostørrelse 48+

 

Hør hør!

Jeg bruker størrelse 48. Jeg pleier å gå inn i butikken og be dem finne frem alt de har i 48. Som oftest får jeg 3-4 par å velge mellom.

Endret av Larzen_91
Originalinnlegg gjenopprettet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...