Gå til innhold

Ditt ansvar ovenfor andre sin uaktsomhet i trafikken


Gavekort

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk litt over streken i går tidlig da jeg så en som ikke hadde giddet å skrape ruta mer en 20cm2 boks i frontruta. Så han i speilet, da jeg ventet på min tur i rundkjøringa. Kjente blodet koke i årene. Folk som ikke skraper ruta si er noe av det verste jeg vet om. Blir som å kjøre i blinde. 

 

100m lengre fremme var butikken jeg skulle handle på og han stoppet der han og. Satt i bilen og tenkte jeg skulle løpe inn etter han og skjelle han ut. Men jeg var så forbanna! Jeg tok en fryst colaflaske med meg bort til bilen hans og slo av det ene speilet og kastet den i frontruta hans. Ruta knuste. Kjempestor rose midt i frontruta.

 

Det skjedde så fort. Gikk vel 30 sekunder fra jeg så flaska på gulvet i bilen min til frontruta hans var knust. Lenge siden jeg har vært så forbanna. Løp bort til bilen og dro avgårde så fort det gikk opp for meg hva som hadde skjedd.

 

Regner med å få en fin bot i posten nærmeste fremtid, faen. Men skal vel være glad for at jeg ikke løp inn etter han på butikken. Legemsbeskadigelse koster nok mer enn ei frontruta og et speil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så jeg presset meg forbi han og holdt kompressorhorna inne, satt på motorbremsen så jeg fikk sota han ned skikkelig. Det var en så utrolig tilfredsstillende følelse.

 

Denne gangen fikk jeg tatt igjen skikkelig. Den kølsvarte dieselsoten røykla hele jævla syklisten som et svart teppe flere meter høyt.

 

Andre ganger har jeg vært heldig å sett syklisten parkere sykkelen sin utenfor butikker. Da har jeg gått bort til sykkelen og satt kniven min i dekkene på den. Men da vet ikke syklisten at det var jeg som gjorde det, men den gangen beskrevet over var den absolutt beste hevnen jeg har gitt.

 

100m lengre fremme var butikken jeg skulle handle på og han stoppet der han og. Satt i bilen og tenkte jeg skulle løpe inn etter han og skjelle han ut. Men jeg var så forbanna! Jeg tok en fryst colaflaske med meg bort til bilen hans og slo av det ene speilet og kastet den i frontruta hans. Ruta knuste. Kjempestor rose midt i frontruta.

 

Det skjedde så fort. Gikk vel 30 sekunder fra jeg så flaska på gulvet i bilen min til frontruta hans var knust. Lenge siden jeg har vært så forbanna. Løp bort til bilen og dro avgårde så fort det gikk opp for meg hva som hadde skjedd.

 

Regner med å få en fin bot i posten nærmeste fremtid, faen. Men skal vel være glad for at jeg ikke løp inn etter han på butikken. Legemsbeskadigelse koster nok mer enn ei frontruta og et speil.

 

Jeg håper du troller, men hvis du er seriøs så håper jeg at du blir fratatt lappen så raskt som mulig. Hvor umoden går det an å bli? Trafikken er ikke en kamp eller en plass der man deler ut hevn hvis man blir hindret eller ser noe man misliker, du gjør bare hverdagen mer utrygg for alle oss andre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg gikk litt over streken i går tidlig da jeg så en som ikke hadde giddet å skrape ruta mer en 20cm2 boks i frontruta. Så han i speilet, da jeg ventet på min tur i rundkjøringa. Kjente blodet koke i årene. Folk som ikke skraper ruta si er noe av det verste jeg vet om. Blir som å kjøre i blinde.

 

100m lengre fremme var butikken jeg skulle handle på og han stoppet der han og. Satt i bilen og tenkte jeg skulle løpe inn etter han og skjelle han ut. Men jeg var så forbanna! Jeg tok en fryst colaflaske med meg bort til bilen hans og slo av det ene speilet og kastet den i frontruta hans. Ruta knuste. Kjempestor rose midt i frontruta.

 

Det skjedde så fort. Gikk vel 30 sekunder fra jeg så flaska på gulvet i bilen min til frontruta hans var knust. Lenge siden jeg har vært så forbanna. Løp bort til bilen og dro avgårde så fort det gikk opp for meg hva som hadde skjedd.

 

Regner med å få en fin bot i posten nærmeste fremtid, faen. Men skal vel være glad for at jeg ikke løp inn etter han på butikken. Legemsbeskadigelse koster nok mer enn ei frontruta og et speil.

Upvota posten din med et uhell. Djizes dude, det der er jo absolutt ikke rett å gjøre. Du høres ut som en skikkelig edgelord. Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Litt? Normale mennesker gjør ikke sånt. Jeg vil råde deg til å få hjelp med aggresjonen din.

 

Skal ikke nekte for det gitt.

 

 

Jeg tror det hadde satt mer inntrykk om du hadde skrapa frontruta hans mens han handlet.

 

 

Lol, skulle jeg gitt han en handjob også. Snakk om å være cuckold.

 

Jeg håper du troller, men hvis du er seriøs så håper jeg at du blir fratatt lappen så raskt som mulig. Hvor umoden går det an å bli? Trafikken er ikke en kamp eller en plass der man deler ut hevn hvis man blir hindret eller ser noe man misliker, du gjør bare hverdagen mer utrygg for alle oss andre.

 

Upvota posten din med et uhell. Djizes dude, det der er jo absolutt ikke rett å gjøre. Du høres ut som en skikkelig edgelord.

 

 

Troll og edgelord, er det slikt passive tastaturhelter kaller folk som tar saken i egne hender?

 

Mulig jeg overreagerer, men det er mye bedre enn å bare sitte å klage på nettet slik dere gjør.

Enkelte folk trenger å bli straffet.

 

Jeg tror det hadde satt mer inntrykk om du hadde skrapa frontruta hans mens han handlet.

 
 
Lenke til kommentar

Synes det er bra det er noen som deg i trafikken. Nordmenn er alt for pinglete og tøffe i kjeften bak rattet. Tuter, viser fingeren, skriker ut vinduet, men så fort den andre går ut av bilen kjører de sin vei ja... Noen må lære på den harde måten at de må stå for det de mener.

 

Ja, fæle greier, alt for få som møter ord og gester med vold, tenk hvor mye bedre verden hadde vært da....

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes godt at man kunne blitt fratatt lappen på ubestemt tid om man utøver vold mot andre, eller tror trafikk skal løses med vold, hevn eller provokasjoner.

 

Jepp, folk som kjører rundt i tilnærmet blinde slutter jo med det så lenge vi alle klager nok om dem på internett. Eller kanskje vi skal sammen sende et brev til kommunen om det? 

 

Man er ganske blåøyd om man trur at ingenting løses med vold, hevn eller provokasjoner.

Lenke til kommentar

Jepp, folk som kjører rundt i tilnærmet blinde slutter jo med det så lenge vi alle klager nok om dem på internett. Eller kanskje vi skal sammen sende et brev til kommunen om det? 

 

Man er ganske blåøyd om man trur at ingenting løses med vold, hevn eller provokasjoner.

 

For å kaste en glassflaske i frontruten til medtrafikanter har en statistisk innvirkning?

 

Det virker ut som du heller angrer på konsekvensene av din handling, fremfor handlingen i seg selv når du skriver som om din flaskekasting var et effektivt grep mot usikre trafikanter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Troll og edgelord, er det slikt passive tastaturhelter kaller folk som tar saken i egne hender?

 

Mulig jeg overreagerer, men det er mye bedre enn å bare sitte å klage på nettet slik dere gjør.

Enkelte folk trenger å bli straffet.

 

Jeg håpet du trollet, men dessverre gjør du visst ikke det. Skremmende at du forsvarer sånn idiotisk oppførsel. Det er noe som heter proporsjonalitet - å ødelegge andres eiendom fordi du ikke tåler oppførselen deres er ikke en proporsjonal reaksjon. Tror du virkelig at sjåføren som fikk knust ruta tenkte "å nei, sånn går det når jeg ikke skraper ruta skikkelig, dette var en oppvekker for meg" da han kom ut igjen til bilen? Du skaper bare nye problemer istedet for å løse noen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...