HelenaN Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Takk alle for igår! Det var hyggelig som vanlig og vi var heldige med väret igjen, spesielt når man ser hva for vär vi hadde idag... Noen av mine bilder: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Takk for glatt fototreff. Alle holdt seg på beina tror jeg? Nyhavna har alltid mange motiver. Helena, fine bilder. Jeg likte særlig 1 (ville kanskje hatt med vinduskarmen øverst?) og morsomt nr 9. Mye vann/is rust hos meg denne gangen: 1. Blåskjell 2. Drypp drypp 3. Glatt: 4. Rust 1. 5. Rust 2. 6. Rust 3. 7. Rust 4. Endret 8. januar 2017 av Linepusle Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Takk for i går Noen av mine bilder: 1 - Vørter 2 - Motor 3 - Trapp 4 - Litt lek med et rør og en blits 5 - Trailer 6 - Bue Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 takk for årest første treff! hyggelig med nye folk HelenaN: 2 - fin komposisjon og fargetoner 7 - fint "nøkkelhull", fin dybde og motivet gjør seg godt i i svart hvitt 9 - flott utsnitt Linepusle: 1 - fin komposisjon og godt øye for detalje 4 og 7 - fine detaljer og rust. fint dybeskarphet på nr 4 også eivind84: 1 og 2 - fine detaljer, spesielt nr 1 ble fint i SH og fin komponert 4 - spennende bilde, flott bruk av lys som får frem teksturen på overflaten Noen av mine bilder: 1 - refleksjon 2 - spor 3 - nysgjerrigper 4 - på linje 5 - ærfugler 6 - mønster 7 - trapp 8 - vindu 9 - knust 10 - urban 11 - selma Lenke til kommentar
jørgenr Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Takk for et hyggelig treff Her er bildene mine fra dagen. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Så tenker jeg at vi sees på neste treff Jørgen Riiber Endret 9. januar 2017 av jørgenr Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Så kreative dere har värt. Artig å se så stor variasjon det blir på motiven. Liker spesielt (har det travelt nå, så det blir bare en liste uten kommentarer): Linepusle nr. 1, 4 og 5 (takk forrresten for konstruktiv kritikk!). Eivind nr. 1 og 4. krøllx nr. 1, 6 og 7. Jørgen nr. 1, 4 og 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå