Smultring77 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Hei Det nærmer seg jul, og jeg har lyst på et par nye spill. Jeg har lest igjennom mang en side, men klarer liksom ikke finne hva jeg leter etter. Kanskje du kan hjelpe meg litt ? Jeg tenker å spille spill jeg ikke kan spille på min ps4. De spillene jeg har som jeg spiller i dag er: Steam: american truck simulator Euro truck simulator cities skylands company of heroes 2 transocean 1 Origin: sim city nyeste flere c c spill red alert etc ellers har jeg World of Warcraft. Jeg liker best at spillene har en online del slik at jeg spiller med eller mot andre. Du får en følelse av hvilke type spill jeg liker ved å se listen over tusen takk Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Utifra listen over vil jeg anbefale Transport Fever og Planet Coaster. 2 Lenke til kommentar
matiaslau Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Utifra listen over vil jeg anbefale Transport Fever og Planet Coaster. Tenkte akkurat det samme selv. Især Planet Coaster! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Hva med Farming Simulator? Lenke til kommentar
Herremann Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Ser du har et par strategispill så vil anbefale Wargame: Red Dragon. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Utifra listen over vil jeg anbefale Transport Fever og Planet Coaster. takk! jeg har lastet ned transport fever. ser fram til å prøve det. vet ikke helt med planet coaster enda ... Utifra listen over vil jeg anbefale Transport Fever og Planet Coaster. Tenkte akkurat det samme selv. Især Planet Coaster! takk Hva med Farming Simulator? farming simulator er vel egentlig bra dølge greier, men i flauhetens navn har jeg det på ps4, og har spilt noen timer der kan du si hehe Ser du har et par strategispill så vil anbefale Wargame: Red Dragon. Red Dragon ser jo bra ut. skal sjekke litt video før jeg bestemmer meg tusen takk alle Noen flere ? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Strategi: Warcraft 2 Age of Empires 2 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Et lite ekstra tips, du burde vente til imorgen etter kl 1900 med å evt kjøpe noe fra Steam, da det starter julesalg der imorgen. 1 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Strategi: Warcraft 2 Age of Empires 2 takk Et lite ekstra tips, du burde vente til imorgen etter kl 1900 med å evt kjøpe noe fra Steam, da det starter julesalg der imorgen. takk Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 har virkelig kost meg med transport fever. hvordan få gods fra land over på båt? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Bygg en havn for gods - og en togstasjon innen rimelig avstand, så går det av seg selv om byen trenger godset. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Bygg en havn for gods - og en togstasjon innen rimelig avstand, så går det av seg selv om byen trenger godset. takk det funker selv om havnen ikke blir markert når man byger stasjonen? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Jo man må være innenfor en viss radius, sånn at du ser havnen blir "merket" med en lysere farge som indikerer at den faller innenfor radius. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå