AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Gutt 19. Har ekstrem tenning for å kle meg i helt stramme klær som sitter klistra. Runker i flere timer når jeg har tid fra trening å studier. Er dette oki, eller normalt? Anonymous poster hash: 6ca74...cc7 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ok? Ja selvfølgelig, du skader ingen. Normalt? Har ikke hørt om det før, men det er ikke noe man kan kalle "på kanten" for å si det slik. Eneste jeg tenker er at jeg synes det er litt ikke sexy med gutter som kler seg i helt stramme klær, men hva vet vel jeg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Oki, skjønner det. Jeg veldig tynn å går i stramme bukser ute, sånn som er kult nå. Alle på mitt studie sted å mine venner går i trange bukser å jeans. Men når jeg er kåt å onanerer i stramme klær, da er klæra mye strammere å sitter lakkert på meg å kler meg i stramme små damejeans i tillegg til veldig stramme t-shirts å noen ganger pinetrange kjoler. Går sef ikke i dette ute blant folk, bare når jeg skal ha de beste orgasmene. Fetishen gjør at jeg holder på i mange timer å får ofte veldig masse orgasmer. Ble helt hekta etter å fått en bunke jeans etter søsteren min tidligere i sommer. Anonymous poster hash: 6ca74...cc7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg