TheKims Skrevet 15. november 2016 Rapporter Del Skrevet 15. november 2016 Hei, Har et problem med at Windows Audiograph bruker mye ressurser på min pc, noen ganger er den oppe i 50/60% bruk av CPU. Jeg har prøvd å google problemet, men ikke funne en løsning som fungerer. Jeg har Windows 10 64bit. Noen som vet av en løsning? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. november 2016 Rapporter Del Skrevet 15. november 2016 Hadde samme ulla på min Win 7 på Realtek internkort. Du kan prøve å gå i lydoppsettet på egenskaper og slå av forbedringer (enhancement). Det er en hovedbryter som slår av alt i mitt oppsett. CPU'en hadde ca 50% bruk selv om alle effektene var individuelt avslått, men det å deaktivere alt med hovedbryteren avsluttet den konstante CPU-bruken. Så lenge du ikke har bruk for dette kan det være en permanent løsning. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2016 Jeg kan ikke finne forbedringer eller enhancement noe sted under lyd Kanskje jeg mangler noe drivere eller noe sånt? Har også Realtek som jeg bruker sammens med et Logitech G430 headsett. Når jeg går til lydinnstilinger, så kommer bare headsettet frem. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. november 2016 Rapporter Del Skrevet 17. november 2016 På win7 er det i alle fall høyreklikk volumkontroll -> Playback devices -> Realtek Digital output -> Configure -> Enhancements Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå