HelenaN Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Takk for igår! Hyggelig, men kaldt. Det ble få bilder for meg og jeg er ikke särlig fornöyd med kvalitet og variasjon... Får pröve igjen en annen kveld. 1. 2. 3. 4. 5. Endret 7. november 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Takk for et lite, men hyggelig fototreff - alltid fint å komme seg ut på en liten luftetur med foto-venner, selv om det bare blir en snartur. Bilde 1 - Gamle Bybro i skumringen Bilde 2 - Nidaros domen i Blåtimen Bilde 3 - St Olav katolske domkirke Bilde 4 - Ved Vestfronten i Blåtimen Bilde 5 - Nidelven og Utsiktsbroen i Blåtimen Bilde 6 - Nidelven mot Bakke bro i Blåtimen Bilde 7 - Nidelven mot NTH i Blåtimen Lenke til kommentar
andycam Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Hei, og takk for et flott fototreff i går, For min del endte det opp med en aldri så liten iso-test. 1 2 3 4 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Spennende effekt i bildene dine andycam! Nesten litt skumle ibland. Liker spesielt det siste. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Oisann, så flinke fotografer - alle bildene dine er flotte Helena, spesielt bra ble Bilde 3 - og Anders som du sier, Helena har fått til en spennende effekt i bildene sine. (Du har virkelig "steget i gradene" som fotograf) - likte spesielt godt ditt Bilde 2. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Så rart Randi, jeg så ikke dine bilder når jeg kommenterte andycam sine. Hmm, virker som jeg har for mye å tenke på nå... Fint lys og stemning i alle, men jeg liker spesielt nr 4 og 6. Forresten andycam, hvordan fikk du til den effekten? Et spesielt objektiv, fremgangsmåte når du fotograferte eller noen du gjorde i etterbehandlingen? Hvis det er hemmelig er det selvfölgelig OK. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Jeg antar at du referer til effekten med bluring I sidene på bildene? Jeg skjøt hele kvelden med en lensebaby. Dvs. et objektiv hvor man kan endre aksen på objektivet i forhold til kameraet osv. Bildet nr 4 røper objektivet: legg merke til de to lysene på venstre side. B-) Endret 8. november 2016 av andycam Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Takk! Misstenkte det (husket at du nevnte at du har en lensebaby). Bra og intressant ble det uansett! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Litt sent ute med å legge ut bilder denne gangen. Mange flott motiv fra dere. HelenaN, liker: nr 3 - fin stemning og innramming an domen nr 5 - flotte skygger og fine SH toner RandiA: nr 4 - flott bilde av blåtimen, og stemningsfult nr 7 - fint lys på NTNU-bygget, harmonisk stemning andycam: nr 3 - bra timing med personen til høyre som kommer tett på, flott "effekt" nr 4 - dette gjør seg godt i svart/hvitt mine bilder: 1 2 3 4 5 6 7 8 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Fine bilder krøllx! Liker speiselt nr 2 (nydelig lys og effekt), 6 og 8. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Flotte bilder krøllx - spennende lys/farge-toner. Likte spesielt 1 og 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå