Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skriker høyt når orgasmen kommer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok delte meninger om det. Burde startet en poll så slipper du å telle opp etter hva folk svarer. Det er vel irrelevant hva vi synes når det er kjæresten din som må tåle skrikingen.

Jeg liker når damene stønner litt høyt, men skriking som gjør vondt i ørene hadde ikke vært noe særlig tror jeg.

Lenke til kommentar

Det er nok delte meninger om det. Burde startet en poll så slipper du å telle opp etter hva folk svarer. Det er vel irrelevant hva vi synes når det er kjæresten din som må tåle skrikingen.

Jeg liker når damene stønner litt høyt, men skriking som gjør vondt i ørene hadde ikke vært noe særlig tror jeg.

Hei! Sant, kjæresten som må tåle skrikingen min, er det at hun syns det blir mye å holder igjen munnen å pusten min når jeg får orgasme. Var et spm om hvordan andre opplever sånt og hva kjærestene gjør, om de lar stønningen gå uhemmet eller om de demper bråket.

Anonymous poster hash: 88f4d...cff

Lenke til kommentar

Det er litt turn off om du skriker som en jente,ja.

Ja, skriker som ei jente. Har prøvd å dempe meg, men det går ikke. Uansett hvor mye jeg prøver, ender det med at jeg skriker å hyler vilt når jeg får orgasme. Enten tåler jeg ikke orgasme eller så må jeg få unormalt sterke orgasmer?

Anonymous poster hash: 88f4d...cff

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...