AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hvordan kan jeg bli i lag med en jente, om hun ikke er den peneste, morsomste og beste av dem alle? Hvordan kan jeg forplikte meg til et forhold om jeg ikke er sikker på at det ikke finnes noen bedre? Anonymous poster hash: 3978b...92b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 Til dere med kjærest: Opplever dere at dere møter på noen som er mer attraktiv enn kjæresten? Eller gjør kjærligheten at man blir litt "blind"? Anonymous poster hash: 3978b...92b Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 I forelskelsesfasen er det ingen som er penere eller morsommere enn henne du er forelsket i. Etter en stund, vil du selvsagt finne andre damer attraktive. Når du har funnet den rette, bodd med henne og innser at hennes personlighet er det du vil ha, sp tenker du ikke lengre på at der "kan finnes bedre". Det er først når man får den tankegangen, at man innser at man ikke har gjort det likevel. Jeg og min samboer har vært sammen og bodd sammen i 5 år nå. Jeg har aldri vært mer sikker på at det er henne jeg vil ha, til evig tid. Dette er noe du vil forstå når du har funnet drømmedama. Blir litt som alle som ikke har kjørt motorsykkel før, de tror alle at man lett kan tippe over på vegen, rett og slett fordi det er en tohjuling Lenke til kommentar
ozone Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hei igjen! Nøyaktig ett år etter du startet en helt identisk tråd, er du tilbake igjen med samme idiotiske spørsmål! Les svarene du fikk der, og STFU! 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hvis du er så overfladisk som du fremstår så har du to valg, bli sammen med en enhjørning som ikke finnes, eller godta din skjebne som singel resten av livet. 2 Lenke til kommentar
MangeRareTanker Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Forelskelse gjør blind. Og selv om det finnes finere folk, morsommere folk, så får det så være. Jeg har mange morsomme venner. Mange fine venninner. Men det er komboen. Hvordan personligheten er. Og så klart tiltrekning. Og det finnes alltids noen i verden som er morsommere. Komikere får betalt for sånn. Det finnes alltids noen i verden som er penere. Det finnes modeller for sånt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Kjærligheten er slik, etter min erfaring, at man forelsker seg i de menneskene som kan være perfekte for akkurat deg. Det er noe ganske annet å være perfekt - det er jo bare en illusjon. Man kan også elske noen uten å være i et forhold med vedkommende, og man kan elske flere personer på samme tid. Noen ganger gjør omstendigheter det til at forhold ikke fungerer, det er endel av livet. Men de gangene man møter noen som virkelig er der for deg, som ser deg og vil deg godt - samtidig som man har en personlig kjemi - ja, da er man også villig til å investere mer. Det er bare å ta en sjanse. Anonymous poster hash: cf73f...42d 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Kjærligheten er slik, etter min erfaring, at man forelsker seg i de menneskene som kan være perfekte for akkurat deg. Det er noe ganske annet å være perfekt - det er jo bare en illusjon. Anonymous poster hash: cf73f...42d Dette er helt sant for meg også. Når jeg elsker noen så er han ikke perfekt, jeg elsker han ubetinget og akkurat slik han er. Uperfekt... Og vil ikke ha han annerledes. Dette er den type kjærlighet som jeg opplever som sterkest og den type kjærlighet jeg vil slå meg til ro med, med mindre noe annet står i veien (utroskap eller lignende) Anonymous poster hash: c260f...08e 1 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Hvordan kan jeg bli i lag med en jente, om hun ikke er den peneste, morsomste og beste av dem alle? Hvordan kan jeg forplikte meg til et forhold om jeg ikke er sikker på at det ikke finnes noen bedre? Anonymous poster hash: 3978b...92b For å stille det opplagte motspørsmålet; hvordan kan du noensinne bli 100% sikker på at jenta du forelsker deg i faktisk er "den peneste, morsomste og beste av dem alle?" Det er over 3,5 milliarder kvinnfolk i verden, så du har en rimelig svær oppgave foran deg hvis du skal prøve å finne ut det. Ikke kan du utelukke noen heller, for tenk om den beste av dem alle lever på en savanne i Afrika? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Hvordan kan jeg bli i lag med en jente, om hun ikke er den peneste, morsomste og beste av dem alle? Hvordan kan en jente bli sammen med deg, om du ikke er den peneste, morsomste og beste av dem alle? Geir 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Tror du må jakte lenge for å finne den perfekte og hvis man finner noen som viser seg å være perfekt etter man har jaktet enda mer så har det toget gått. Jeg synes jenter blir penere når de har en personlighet som passer med min egen og når man får vært sammen en stund og tilpasset seg hverandre så blir hun perfekt (forhåpentligvis jeg også). Hva er perfekt i forhold til en dame forresten? Bra gener som skaper et sterkt avkom er det viktigste hvis man tenker på fremtiden 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Høres ut som noen som aldri har hatt et forhold dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå