Linepusle Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Tre deltagere på treff på Rotvoll i dag. Det var åpen dag på Steinerskolen på Rotvoll og mye folk! Vi var først inne i en liten skog rett ved Rotvoll, der fint lys skinte inn på høstskogbunnen. Det bærer nok mitt utvalg preg av. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Det ble en spennende liten skogtur også - nydelige bilder, Linda - jeg har så mange sopp-bilder jeg må prøve å klassifisere. (Vi var kanskje 4 deltagere...) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 24. september 2016 Forfatter Del Skrevet 24. september 2016 Det ble en spennende liten skogtur også - nydelige bilder, Linda - jeg har så mange sopp-bilder jeg må prøve å klassifisere. (Vi var kanskje 4 deltagere...) Ja! Vi traff jo en fjerde (og femte) deltager - det har du rett i! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Veldig fint fotolys i dag - det ble mange sopp-bilder på meg, de fascinerer meg. Noen som kan hjelpe med navn? Bilde 1 - Vorterøyksopp - Lycoperdon perlatum Bilde 2 - Rød fluesopp - Amanita muscaria Bilde 3 - Lundslørsopp (Cortinarius nemorensis) eller Cortinarius traganus (Bukkesopp) - kanskje? Bilde 4 - dagens fascinerende soppbilder - noen som kan hjelpe med navn? Bilde 5 - Lysning i skogen Bilde 6 - Linda - Linh og Randi fotograferer Bilde 7 - I skogbunnen - naturens blonde Bilde 8 - Echinacea - gul solhatt Her er noen flere bilder. Endret 25. september 2016 av RandiA Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 takk for treffet! det ble en fin liten høsttur ut i naturen og høstfesten på rotvoll. Linepusle: 2 - flott lys og kontrast 6 og 7 - fin komposisjon (finere utsnitt enn mine) RandiA: 4 - fin samlig av sopp (var alle tatt på turen? 6 - flott lys og skygger mine bilder: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Stemningsfull bilder alle, krøllx - og ja, alle soppbildene var tatt på turen, de siste soppene, blant annet rød fluesopp, fant jeg på hjemveien etter at vi skiltes. (Det var mye rundt Angelltrøa gård) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå