Harald Brombach (digi.no) Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Med ny eier skal det norske webanalyselskapet få tyngde nok til å satse globalt Lenke til kommentar
oppat Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Gratulerer med salget, men det er trist at det ikke finnes nettverk i Norge for globale lanseringer. Hvis selskapet var lokalisert i Stockholm ville dette ikke vært noe problem. 2 Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Fysj å fei ! Micro$nuff aktig reklame teknologi. Personlig reklame midt inni artikkel nekter jeg å tro er noe annet enn uønsket før motsatt er bevist.(teller ikke med unge mødre eller eldre over 70) Jeg syns, web adminer skulle slutte å være late og la andre gjøre jobben sin med og selge reklame, som en hver butikk skulle di produsere sin egen reklame (og andres reklame, på sine egne sider) uten en ukjennt skummel 3'dje partner. Skredder sydd reklame av en hver hjemmeside ville gått under radaren på Ad Blocker , tenk på det medie rotter. Lenke til kommentar
CPS Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Mulig dette er en interessant artikkel, men klikket i første omgang for å be dere en siste gang om å slutte med click-bait overskriftene. Det blir bare for dumt å ha slike "tabloid-nyheter" overskrifter. Dere har ikke dumme brukere, skriv skikkelig, dere kan det Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Mulig dette er en interessant artikkel, men klikket i første omgang for å be dere en siste gang om å slutte med click-bait overskriftene. Det blir bare for dumt å ha slike "tabloid-nyheter" overskrifter. Dere har ikke dumme brukere, skriv skikkelig, dere kan det Jeg skal gladelig innrømme at vi i en periode hadde en del tilfeller som gikk litt langt i retning av "click bait". Det har vi dempet betydelig, nettopp på grunn av tilbakemeldinger fra lesere, og til tross for at mange av sakene ble svært godt lest. Men så trekker du fram denne? Denne tittelen (både forside- og artikkelutgave) er jo verken spesielt tabloid, overdrevet, sensasjonspreget eller villedende. Likevel føler du deg altså lurt av den. Hva mener du tittelen lover som saken ikke leverer? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Mulig dette er en interessant artikkel, men klikket i første omgang for å be dere en siste gang om å slutte med click-bait overskriftene. Det blir bare for dumt å ha slike "tabloid-nyheter" overskrifter. Dere har ikke dumme brukere, skriv skikkelig, dere kan det Jeg skal gladelig innrømme at vi i en periode hadde en del tilfeller som gikk litt langt i retning av "click bait". Det har vi dempet betydelig, nettopp på grunn av tilbakemeldinger fra lesere, og til tross for at mange av sakene ble svært godt lest. Men så trekker du fram denne? Denne tittelen (både forside- og artikkelutgave) er jo verken spesielt tabloid, overdrevet, sensasjonspreget eller villedende. Likevel føler du deg altså lurt av den. Hva mener du tittelen lover som saken ikke leverer? Jeg finner ikke denne tittelen feil på noen måte. Den er presis, god og forklarende for innholdet i artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå