Linepusle Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Takk for hyggelig fototreff på en lørdag der gråværet lå over oss som en trussel, men som egentlig ikke ble så verst, vel? Solbrillene kunne vi la være igjen hjemme, men regnet ga seg ved oppmøte på Bybrua. Der og på Bakklandet måtte vi passe oss for maratonløpere. Her er mine bilder: Little free library: Kafé Løkka: Maratonbein: Naturlig søppelrom: Padler mellom bryggebølger: Kanalen: Mathilde ved kai: Speil: Slik ønsket vi det, men dette var da jeg kom hjem: Endret 3. september 2016 av Linepusle Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Takk for hyggelig treff - her er noen av bildene mine. Resten ligger på Flickr her. 1.Graffiti Gåsaparken 2.Trondheim Maraton 3. Ved Nidelven 4. Boating Nidelven 5. Hydrangena paniculata 6. Mobilsysler 7. Lunchen min - Chèvre-salat Endret 3. september 2016 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 (endret) Takk for veldig hyggelig fototreff som vanlig! Bra fotolys hele dagen, men jeg gremmes litt over at jeg ikke ble igjen i byen en halvtimme til. Et minutt etter at jeg gått på bussen blev det skikkelig flott med mörke skyer, sol og regn samtidlig. Regner med at kröllx fikk til noen spennende bilder av det... linepusle, fine farger i alle bildene dine. Liker spesielt nr 3 (morsomt effekt), 4 (fint motiv, komposisjon etc. - liker alt med det) og 8 (intressant og kreativt). Randi, mine favoritter er nr. 5 (kreativ komposisjon og fine toner) og 6 ("sign of the times", litt tragisk egentlig). 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. Endret 5. september 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Du verden så kreative dere har vært - utrolig mye flott her - alt inkludert. Nevner bare ett fra hver: 8 ble fantastisk, Helena - du fikk det til så mye bedre enn mitt. Og Linda - Padler mellom bryggebølger ble en meget spesiell og spennende komposisjon. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 takk for hyggelig treff! det var egentlig "perfekt" vær synes jeg. jepp helena, jeg ble igjen i byen litt lenger og fikk med meg det jeg hadde håpet på regn og solskinn. jeg blir stadig overrasket over hvor mye forskjellige motiver vi finner og tar bilde av, enda vi gikk på samme løypa. og det er kjempebra! Linepusle: liker aller best maratonbein - kreativt og jeg liker at du har brukt lang lukketid for å få frem bevegelser paddler mellom bryggebølger - fin refleksjon og linjer - litt snodig refleksjon på husene, har du rotert? kanalen - stemningsfylt og fargerik randiA: fin dokumetnasjon på aktiviteter på bakklandet grafitti gåsaparka - trondheim maraton - bating nidleven helenaN: veldig fine toner på alle dine bilder. 1 - kreative og fin komposisjon - et hjertblad 6 - fint portrett og stemning - som om den poserte for deg 11 - fint utsnitt, fine linjer og refleksjon det blir ekstra mange fra min side denne gangen. sånn er det bare av og til 1 - for seg selv 2 - "innpakket" 3 - bryte mønster 4 - the photograph 5 - lørdags kafe 6 - omvendt 7 - dråper 8 - observerer ------- så kom sol & regn ------- 9 10 11 12 13 - my way 14 - nova kino 15 - på vei hjem Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Så flott krøllx - mye interessant, spesielt regnbildene. Utrolig det 9 - ser jo ut som det snør. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Ja, det var mange fine kröllx. Liker også aller best regn/solbildene (spesielt nr. 9 og 12), men nr. 3, 6 og 14 er også stilige og kreative. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hei, takk for en vellykket treff. Av deres mange fine bilder liker jeg best: Krøllx: 2,3,5, 7 og 9 (men i svart hvit) Helena: 6 Randi: 1,4, Linepusle: Søppelrom, Speil 1 2 3 4 5 6 7 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Flotte detaljer, Hagen - og bilde 1 er favoritten, utrolig flott komposisjon. Takk for hyggelig treff - det ble mye foto-prat og annen nyttig prat på lunchen..... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hagen, nr. 1 ble stilig. Intressant perspektiv og fine farger. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Linepusle: liker aller best maratonbein - kreativt og jeg liker at du har brukt lang lukketid for å få frem bevegelser paddler mellom bryggebølger - fin refleksjon og linjer - litt snodig refleksjon på husene, har du rotert? kanalen - stemningsfylt og fargerik Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Bryggebølgene er helt ubehandlet! Jeg så dem faktisk først da jeg fikk opp bildet på PC-en og så den helt spesielle bølgeeffekten. Jeg var bare opptatt av den lille andungen! Det var bølger etter turistbåten som gjorde susen... Endret 7. september 2016 av Linepusle Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 Håper det ikke blir dobbelt opp nå - hele greia hengte seg opp... Stor kreativitet denne gangen, ja. Randi: Mobilsysler er veldig tidstypisk! Helena: 2 ble fint! Nr 13 har et flott motiv - din tålmodighet vant fram! Kanskje litt mye vann nederst? Krøllx: Bryte mønster er flott -like! Av gatebildene likker jeg særlig Lørdagskafé og nr 12. Du fikk gjort mye ut av lyset. RambaZamba: Nr 3 har flott, glatt struktur og 4 er kontrasten med fine vinkler. Bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå