-Jonas- Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Vil mini itx bråke mye mer enn et tilsvarende kort i med to vifter? Takker for innspill edit: Venter på respons fra cdon Endret 30. august 2016 av -Jonas- 2 Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Fint tilbud det der. Vil nok lage noe mer støy enn full str korta. 970 kortet i samme str målte 42 dba i følge 3dguru. Så er vel trolig at det vil være ca tilsvarende. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Noen som vil kjøpe mitt 3 dager gamle 480? Jeg bestillte med engang. Men da kommer spørsmålet: Kan jeg returnere 480 til Expert uten all pappen som fulgte med? Jeg var dum nok til å kaste alt.. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Noen som vil kjøpe mitt 3 dager gamle 480? Jeg bestillte med engang. Men da kommer spørsmålet: Kan jeg returnere 480 til Expert uten all pappen som fulgte med? Jeg var dum nok til å kaste alt.. Nei, du kan ikke benytte angrerett uten original emballasje. Men du handlet vel med DnB kampanje, så da blir det neppe mye tapt på et så populært skjermkort på bruktmarkedet. Når det er sagt, er det nok ikke mye grunn til å anta at dette tilbudet på cdon.com er et reellt tilbud. Det er nok heller en feilprising, og avbestillingsmailene fra Cdon er nok rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Det er helt reelt og tro at denne er 4 real. Og da må de faktisk levere. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Det står "Reservere" her. Har det alltid vært slik, eller har kortet blitt utsolgt allerede? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Skulle akkurat til å skrve det Aerow, her er link http://cdon.no/search?q=Gigabyte+GeForce+GTX+1070+Mini+ITX+ Må søke for å finne det, finner det ikke gjennom menyen dems. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Jeg bestillte, håper det kommer, blir å modde kjøling uansett Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Er kortet like bra som de vanlige GTX 1070 kortet? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Dette må da være tull? Hvem kjører 40 % på et helt nytt kort som dem ikke har inne.... Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 ca like bra, men ikke best thermals og er vel ikke egnet til noe særlig overklokking. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Skulle vel ha vært 4% og ikke 40% regner jeg med, da hadde prisen vært 4.599,- som er mer sannsynlig. Om de må levere varen hvis det er feilprising, får juristene her ta seg av Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Bestilt. Kanskje jeg burde kjøpe 2 med faktisk? Er vel ingen sak å kvitte seg med disse for 3500 uansett... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Skulle vel ha vært 4% og ikke 40% regner jeg med, da hadde prisen vært 4.599,- som er mer sannsynlig. Om de må levere varen hvis det er feilprising, får juristene her ta seg av CDON har støtt og stadig hatt slike "flauser", forge genrasjon priset de 980ti feil såpass at halve diskusjon.no bestilte seg et par stykker i håp om at de skulle ha nødt til å sende det ut. Enden på visa var at alle og en fikk mail om at det var en feil med bestillingen med tilbud om å bytte det ut med et lignende produkt, og dersom mailen ikke ble besvart ble ordren automatisk slettet. Videre førte det til en opphetet diskusjon rundt hvorvidt det var moralsk forkastelig eller ikke å "utnytte" butikker som feilpriser slik, sikkert en del her inne som fortsatt husker denne tragikomiske diskusjonen... Tipper det blir samme leksa her, men forhåpentligvis uten den sistnevnte diskusjonen. Endret 29. august 2016 av Evil-Duck Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Så lenge prisen ikke er spinnvill ute av kontroll. Har man krav på varen til prisen som er gitt. 2900kr for et skjermkort på tilbud er noe jeg ville tatt for god fisk. Hadde det derimot kostet 700kr kan jeg være med på at kjøper burde forstått at prisen er feil etc. Les feks: http://www.dinside.no/871742/krev-varen-til-feilpris Lenke til kommentar
karlico Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Spørsmålet er: Hvem får sparken?? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Har opplevd det samme før. Nettbutikken sendte ut slike epost, endte med trusler om forbrukerådet og kortet endte i min besittelse (etter 20+ epost og mye mas). Edit: da var det snakk om et hovedkort. Endret 29. august 2016 av gthaman Lenke til kommentar
KongeSamfunn Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Husker jeg bestilte et 780ti hos deal til 1900kr når det kostet rundt 3.5-4, fikk aldri noe kort og en dårlig bortforklaring. Kommer ikke til å handle der med det første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå