Ratleto Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Her kan vi legge ut bilder fra dagens treff. Legger bare ut ett selv nå før jeg skal i seng.Car details #1 by Tor Atle Kleven, on Flickr Flere bilder: Colorful bonnet by Tor Atle Kleven, on Flickr Rusty Plymoth by Tor Atle Kleven, on Flickr Zimmer on black leather by Tor Atle Kleven, on Flickr Rusty military vehicle by Tor Atle Kleven, on Flickr Chrysler Three Hundred - K by Tor Atle Kleven, on Flickr Abstract bonnet by Tor Atle Kleven, on Flickr Javelin by Tor Atle Kleven, on Flickr Dodge by Tor Atle Kleven, on Flickr Ponitac by Tor Atle Kleven, on Flickr Pontiac car logo by Tor Atle Kleven, on Flickr Endret 14. august 2016 av Ratleto Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Takk for igår! Hyggelig og fint vär igjen. Ble mange bilder og her er noen. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 takk for treffet! jeg foreslo tema vann/regn, men det ble ikke så mye regn og vått i følge værmeldingen. vi varheldig helena: mange flotte og fargerike detaljer. liker følgende: 3 - flotte linjer og mønster 8 - fin komposisjon 9 og 10 - kule mønster og refleksjoner 12 - fin dokumentasjon av folkelivet på nordre. fine toner også det ble mange på meg også: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 Da har jeg lagt til en del bilder i førstepostingen min. Er fornøyd med bildene etter en så lang fotopause som jeg har hatt. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Hei, takk for en vellykket treff. Været ble bra til tross for Yr. Hilsen, Hagen Flagg Refleksjoner HotRod Søledamm Skygge Tordenfugl Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Takk krøllx! Du har mange fine du også og jeg liker spesielt nr. 2 (kult perspektiv), 6 (fine farger og jeg liker gutten i bakgrunnen), 9 (spennende toner og skiftninger) og 13 (fint motiv og etterbehandling). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Så mye bra dere har produsert...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå