Heihår Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Hei, har kommet opp i norsk muntlig i 10.trinn og trakk temaet makt (og motmakt). Oppgaven som jeg har valgt var å sammenligne to tekster med temaet makt, som ble Liket av Tor Jonsson og Amtmannens Døtre av Camilla Collett. Sliter litt med hva jeg skal sammenligne, og hva problemstillingen kan være. Har noen forslag? Jeg vil gjerne se evt analyse av disse tekstene dersom dere har/ finner de. Takk på forhånd! Endret 7. juni 2016 av hien Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Vår glad for at det ikke er skriftlig for da hadde du strøket allerede på emnetittelen Lenke til kommentar
Heihår Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Noen? Endret 7. juni 2016 av hien Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Du klarte det selv, hehe Men så det mente du vel Endret 7. juni 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Eksamen trenger hjelp Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 har dere allerede fått tema?? ble trekt opp i dag, men får tema i morgen Lenke til kommentar
Eksamen trenger hjelp Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Trenger hjelp på hva jeg skal forberede meg til... Har ikke fått tema enda og aner ikke hva jeg skal forberede meg til akkurat nå. Noen som har noen tips?? setter pris på om noen svarer Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Fikk "valg"... Tenkte å snakke om språkdebatten, en folkefiende, evt litt om dukkehjem. Ellers, FML Lenke til kommentar
Erik24 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Jeg kom også opp i norsk. fuck my life.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå