Gå til innhold

Månen er en gul ost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er selvsagt en utsøkt langtidsmodnet, upasteurisert Farmhouse Cheddar.

 

 

Er 2016 året diskusjon.no velger å legge ned Religion, filosofi og livssyn subforumet?

 

Så heldige er vi nok ikke.  Jeg skulle bare ønske man kunne stenge enkelte kategorier ute fra oppdateringslisten, slik at de verste idiot-temaene ikke til stadighet gir meg vondt i netthinnene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gitt den generelle kvaliteten/absurditeten på trådene her så føler jeg vi behøver denne også.

 

Kjør debatt!

Du skulle postet i Politikk og Samfunn. Da kunne du poengtert at månen var en hvit ost, ikke gul, men at vi er under en prosess hvor invasjoner og ostemord vil resultere i brunost om 20 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, finnes det noen som enda tror på ost? Ost er en fantasi sultne mennesker diktet opp for å komme igjennom dagen, metalldetektoren har selvsagt vist oss at noe slikt som ost ikke eksisterer. Eller som Dawkins sier det:

 

“We are all acheesist about most of the cheeses that humanity has ever believed in. Some of us just go one cheese further.”

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så har man jo bekreftelsene fra astronauter, om enn disse har blitt dysset ned senere.

 

Is the Moon made out of green cheese?No, it's American cheese.
— Bill Anders, Apollo 8, after splashdown, while the first humans to travel to the Moon waited to be picked up out of the ocean, someone called from the ship or the helicopter asking is the Moon made of green cheese, 27 December 1968
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...