NoTrace Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Hei, se vedlegget. Annonsen til Prisguide.no går langt nedover og dekker trådene jeg har under "mine innlegg". Testet i Opera og Chrome. Endret 2. mai 2016 av TheHaughom 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Samme problemet her, og har sett flere skrive det samme i andre delforum. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg trodde nesten det bare var meg. Tenkte det måtte være Firefox som kødda det til, for det kan da ikke være meninga at det skal være sånn? Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Fryktelig irriterende, heldigvis har jeg uBlock i Firefox som fjernet elementet med to museklikk. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 adblock saves the days høyreklikk og fjern den med block Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 in before "vi ser du bruker adblock, og vi liker ikke sånt. Ja våre brukere er de som skaper innholdet, men du kan da ikke forvente å få tilgang til dette gratis. Så enten slå av adblock og la oss selge din info/tracking til hele verden, eller så vil du ikke få tilgang til forumet". Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 in before "vi ser du bruker adblock, og vi liker ikke sånt. Ja våre brukere er de som skaper innholdet, men du kan da ikke forvente å få tilgang til dette gratis. Så enten slå av adblock og la oss selge din info/tracking til hele verden, eller så vil du ikke få tilgang til forumet". Registrerte brukere skal vel ikke se reklame uansett? Aner ikke, siden jeg har uBlock kjørende på alle sider. Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Det er jo det de har sagt Comma, men er jo tek vi snakker om. Stadig på jakt etter disse annonsekronene. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Når jeg fjernet den (Chrome og Adblock) får jeg ikke klikket på linkene som var skjult.. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Når jeg fjernet den (Chrome og Adblock) får jeg ikke klikket på linkene som var skjult.. Det er fordi du fjernet bare innholdet, en ramme ligger igjen. Gjør det samme en gang til, så skal du se. Jeg gjorde samme feilen, nemlig. Endret 2. mai 2016 av Horten Market Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Samme her, fryktelig irriterende. Fjernet den selv, men kan da umulig være en intended feature? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Samme her - Selv om man ikke får til å klikke så ser man i alle fall hvilke emner som har fått nye innlegg (tok rammen) .... som er bedre enn unyttig reklame som bare er til besvær. Den reklamen ser man hver dag likevel, unødvendig å fikse det slik at det er til irritasjon Edit: Fant en ramme til og da går det å klikke - resultat er at man fjerner reklamen helt og dermed får man vist mindre reklame enn før ... :S Endret 2. mai 2016 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
amund Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Dette var litt ugunstig plassering ja. Selvsagt skal det ikke se slik ut, og vi jobber akkurat nå med å finne ut hvorfor den har lagt seg helt i toppen når meningen er at den skal ligge i bunnen av siden.. Mvh, Amund Espelien 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Problemet skal nå være løst. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå