HelenaN Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Takk alle for veldig hyggelig fototreff i nydelig vär! Noen av mine bilder fra utstillingen "Galskapens fengsel" på Norsk rettsmuseum: 1. 2. 3. 4. 5. Etterpå gikk vi en tur i områdene rundt og inn til sentrum: 6. 7. 8. 9. 10. 11. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Takk for treff, et spennende museum med veldig ulike samlinger og fint bygg med mange kriker og kroker, lys og skygge (i alle fall i slikt fint vær vi hadde). Helena: Nr 1 og 3 er flotte! Her er noen av mine bilder: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 det var spennende med både mulighet til å fotografere og å få med seg historien fra utstillingen "Galskapens fengsel" på Norsk rettsmuseum. og ikke minst flott vårstemning helena: nr 1 (fint lys og linjer), 2 (herlig retro), 8 og 9 (flott utsnitt og fint i SH. synes alltid det er vanskelig å finne et gylden utsnitt på dette motivet, men ditt er flott) linepusle: nr 1 (fin dydbe), 4 (flott komponert med døra på gløtt og person i bakgrunnen), 6 (flott komposisjon!) mine bilder fra utstillingen blir i svart/hvitt: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Bra initiativ krøllx og for et nydelig vär også. Liker veldig godt nr. 3, 4 og 7. Linepusle, nr. 2, 4 og 6 er mine favoritter, spesielt det av björken. Lekkert perspektiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå