Linepusle Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Takk for treff i dag. Det ble ganske kort, siden regnet begynte noen minutter før vi begynte. Det ble en liten runde fra Lademoen kirke til Svartlamon - eller egentlig bare til kafé Ramp. Etter et ganske langt besøk der ble det faktisk LITT lettere og det ble en tur rundt Svartlamon. Takk for hyggelig treff, og velkommen til nye fototreffere! Her er mine bidrag: 1. 2. 3. 4. 5. 6. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Takk for treffet - Alltid hyggelig å treffes - til og med på grå, regntunge dager - da blir det tid til ekstra mye sosialt også. Jeg greide å begrense meg med bilder. Akkurat nok til Aprilfest, og noen å legge her: 1. Ikke store tanker om seg selv? 2. Det gror på Svartlamon 3. Fargerike Svartlamon 4. Mye Kos på Svartlamon 5. Mye kaos også Her er noen flere bilder fra dagens treff. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Takk for igår! Til tross for regn ble det veldig hyggelig og noen bilder også. Linepusle, liker spesielt nr 3 (morsomt motiv og stilig high contrast-behandling) og 6. Randi, nr 2 ble veldig pent. Har fortsatt ikke bestemt meg om Aprilfesten, men skal tenke på det til ikveld. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Endret 5. april 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Takk for hyggelig treff i går folkens 1 2 3 4 5 6 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Her var det litt av hvert ja - vi finner ulike motiver på alle treffene konstaterer jeg. Flotte bilder alle, vanskelig å plukke ut noen - men prøver meg på disse: Linepusle:1,3,4 - Helena: 3,4,9 - Eivind: 1,3,5 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 takk for treffet. er litt for sent ute med å poste bildene, men bedre sent enn aldri det var mange spennende motiver fra dere, litt artig å se. noen peker seg ut: linepusle: nr 1 og 6 (fint utsnitt) randiA: nr 1 og 2 (fine toner) helena: nr 3 (fint utsnitt og liker veldig godt at det er litt blurrete) og 8 eivind: nr 5 (fin konstrast) og 6 (fin vinkel) noen av mine bilder: 1. kontraster 2. urban 3. retro 4. dører 5. abstrakt 6. selfie 7. selfie 8. gatemusikant (på vei til solsiden) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Eivind, liker nr. 5 (de to kosteskaften(?) lyfter bildet fra bare "pent" til intressant) og 6. krøllx, mine favoritter er nr. 3 (fine refleksjoner og detaljer), 4 og 8 (perfekt timing). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå